20-10-2012, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2012, 17:39 PM ja muutjaks oli 90Deville.)
Rootsi post kasutas tehases ümberehitatud iveco busse, millele oli paigaldatud mopari 727 tomatkast. Aastatest 89-92, ilmselt daily 35-10 vms.
Kestvuse kohta vöiks vast öelda et kastide taha asi ei jäänud, enne kukkus ikka muu kraam tänavale
A ise ei hakkaks tolle iveco mootoriga ilmselt jamama, jääks niikuinii nörgaks ja mitteökonoomseks.
Ainus endale pähetulev loogiline ja töötav lahendus on ilmselt volvo veoka mootor koos tomatkastiga, neid tehti piisavalt palju. Möne vanema f4 vöi f6 küljest, peaks igati pädev saama,r6 ja kolmekäiguline tomat, allison vöi borg-warner, kuidas parajasti kätte satub.
Söiduka ülekanded enivei nii valed et kütuse kokkuhoiust vöib vaid unistada, pigem läheb söitmine kallimaks kui orginaaliga.
Kestvuse kohta vöiks vast öelda et kastide taha asi ei jäänud, enne kukkus ikka muu kraam tänavale

A ise ei hakkaks tolle iveco mootoriga ilmselt jamama, jääks niikuinii nörgaks ja mitteökonoomseks.
Ainus endale pähetulev loogiline ja töötav lahendus on ilmselt volvo veoka mootor koos tomatkastiga, neid tehti piisavalt palju. Möne vanema f4 vöi f6 küljest, peaks igati pädev saama,r6 ja kolmekäiguline tomat, allison vöi borg-warner, kuidas parajasti kätte satub.
Söiduka ülekanded enivei nii valed et kütuse kokkuhoiust vöib vaid unistada, pigem läheb söitmine kallimaks kui orginaaliga.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
