20-10-2012, 17:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2012, 17:54 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Siin peab nähtavasti panema paika selle mõtte, mis on kogu projekti sisuks. Siis saab edasi rääkida, millised kombinatsioonid on võimalikud.
On see kiiksuga hobiauto, veel suurema kiiksuga plaan 51 ökonoomsemaks muuta või hoopis midagi kolmandat? Või on hoopis point automaatkastis ehk omanik ei suuda/oska/taha sünkroniseerimata manuaaliga sõita?
Meeles tasub muidugi pidada ka üldisi ARK tehnonõudeid, sest asendusmootori erinevused töömahus ja võimsuses on ju reglementeeritud. Pluss sillakoormused ja täismassid. Number/ämber tüüpi lahenduse korral on muidugi ükskõik.
Igatahes on Eestis olemas üks 51, millel on peal Mersu neljasilindriline diiselmootor. See oli küll seotud manuaaliga. Mina nägin seda kaks aastat tagasi Mäos, vanade veoautode kokkutulekul.
A
On see kiiksuga hobiauto, veel suurema kiiksuga plaan 51 ökonoomsemaks muuta või hoopis midagi kolmandat? Või on hoopis point automaatkastis ehk omanik ei suuda/oska/taha sünkroniseerimata manuaaliga sõita?
Meeles tasub muidugi pidada ka üldisi ARK tehnonõudeid, sest asendusmootori erinevused töömahus ja võimsuses on ju reglementeeritud. Pluss sillakoormused ja täismassid. Number/ämber tüüpi lahenduse korral on muidugi ükskõik.
Igatahes on Eestis olemas üks 51, millel on peal Mersu neljasilindriline diiselmootor. See oli küll seotud manuaaliga. Mina nägin seda kaks aastat tagasi Mäos, vanade veoautode kokkutulekul.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!