20-10-2012, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2012, 20:21 PM ja muutjaks oli MeelisV.)
(20-10-2012, 13:37 PM)Tift Kirjutas:(20-10-2012, 13:04 PM)Necro Kirjutas: Vaatan, et sul sama lahendust kasutatud, mis vene autotõstukil. Ehk siis hüdropumba ajam tuleb väntvõlli otsas asuva rihmaratta pealt, kardaanülekandega. Aga üks asi, mis piinlema jääb on rihmavahetus, kui see peaks läbi minema, no siis on asi küpse. Bertal tundub ligipääs parem ja tööd pole kuigi hull teha, aga see eest vene autotõstukil on paras piin seda rihma vahetada.Õige mõte, aga ma üritasin pumba eemaldamise võimalikult lihtsaks teha - kaks polti lahti, pump ettepoole, üle kardaaniotsa saab rihma jälle peale. No ei tehta veel lahtikäivaid kiilrihmu..Eks see nikerdamine on, aga vahest ei pea seda rihma iga päev vahetama
. Samaugune kooslus on kasutuses ka uuematel kahveltõstukitel, mõnedel kopp-laaduritel samuti.
Kusjuures tehakse !
edit: üks esimene mis silma jäi http://www.flexco.com/filebase/en/src/Hi...teners.pdf
oma töös (ventilatsioon) on ka sarnased rihmad kasutuses kus pole üle võlli otsa võimalik minna aga jah meil on ratta pöörlemise kiirus ehk mõnisada pööret vist. Meie maal pakub nt. Varson sellist rihma ja kinnitusi.