21-10-2012, 15:45 PM
Kuulge, see "polutorka" ei ole ju veoauto...
Originaalmootor on lahjem, kui keskmine tänane sõiduautomootor ükskõik, kas võimsuse või pöördemomendi järgi.
Suvaline diiselmootor, mis suudab toimida 3 krpm pikemalt elab seal igavesti. Kui käigukast panna kiirendava ülekandega, siis pole sedagi piirangut.
Näiteks MB R6 diisel. Ning selle automaatkast peab mootori pakutava ka kenasti vastu. 4. käik on otseülekanne. Oskused ja vajalik raud täna letikaup pea iga külasepa juures.
NB 4-käigulise automaatkasti plussiks on väga aeglane 1. käik
Mul on kahtlus, et pakutud alternatiivid lähevad lõhki nii võimsuse (elik tagasilda lammutava pöördemomendi) kui eluskaalu poolest. Oli seal ju originaalis üsna õbluke R6, alukaanega pealegi.
Ning väga ägeda südame korral jäävad pidurid ju endiselt alamõõdulisteks...

Suvaline diiselmootor, mis suudab toimida 3 krpm pikemalt elab seal igavesti. Kui käigukast panna kiirendava ülekandega, siis pole sedagi piirangut.
Näiteks MB R6 diisel. Ning selle automaatkast peab mootori pakutava ka kenasti vastu. 4. käik on otseülekanne. Oskused ja vajalik raud täna letikaup pea iga külasepa juures.
NB 4-käigulise automaatkasti plussiks on väga aeglane 1. käik

Mul on kahtlus, et pakutud alternatiivid lähevad lõhki nii võimsuse (elik tagasilda lammutava pöördemomendi) kui eluskaalu poolest. Oli seal ju originaalis üsna õbluke R6, alukaanega pealegi.
Ning väga ägeda südame korral jäävad pidurid ju endiselt alamõõdulisteks...
