28-10-2012, 12:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2012, 12:09 PM ja muutjaks oli karu.)
(27-10-2012, 11:52 AM)41Degree Kirjutas: Teadmamehed räägivad, et sisselaset peegelsiledaks teha ei ole mõistlik. Mingite valujääkide ja muude suuremate tükkide ärakratsimisel võib jumet olla, ja tagumiku(!)dünoga võib see anda ilgelt kõva efekti, aga tegelikkuses... Poleks vist "mööda külge maha" käia kaks korda rullide peal, saaks teada "enne ja pärast" ehk siis objektiivse tõe.Vaidlema ei hakka, kindlasti mingis olukorras, mingil mootoril see pole mõistlik aga antud mootoril annab see kaks plussi küll, küttekulu kukub natuke ja pöördesse läheb ka paremini, natukene tuleb muidugi ka süütenurga ja kütte pealeandega mängida.
Teine teema on muidugi see, kui me ehitame näiteks 2-barise rõhu peal sõitvat võistlusmootorit, mille jaoks tähendab 800-le hobujõule juurde leitud kolm tükki võistlustulemuses "tervet igavikku" või tahame Teemu Peltolale konkurentsi pakkuda...
Võistelda ei taha selle mootoriga, see läheb pigem safari/pühapäeva autole. Rullide peal ei saa ka käia kuna mootor sai ostetud eraldi.