28-10-2012, 20:43 PM
T-25 enda starter tundub, et on sünnist saadik jõuetu-vigane. Vähemalt minu kogemustes. 2,1 L. mootorit ja ringi ei tõmba 180Ah akudega - nonsens! Praeguse aja masinatel ei ole masinatel dekompressorit ja jõuab vedada. Midagi on inseneridel ikka väga mööda läinud.
T-40 starter veab paremini, kuid kinnitub ainult kahe poldiga. Vist. Vähemalt minul on mingi starter peal, mille kolmanda poldi ava ei klapi kuidagi, aga hambumus on õige ja veab talutavalt.
Reduktorstarteriga kogemust ei ole.
Druzba mootoriga käivitusmootoreid valmistamist suutvaid/tahtvaid kodanikke on väheks jäänud. Lisaks rahvapärimuslik hirm töökindluse ees.
T-40 käivitusmootor peaks ka siis kahe poldiga külge minema. Jõudu ülearu paljugi. Kohutav lärm ja koomiline välumus, kus käivitusmootor on peaaegu sama suur, kui pärismootor.
Mägistarter. Igal pool pole võtta. Korduskatse võimatu. Talvel ohtlik. Võimalik käivitada ekslikult tagurpidi. Aga selleeest vaikne ja ei maksa midagi.
Harvakasutajale oleks ideaalilähedane selline:
Aga kust see harvakasutaja sellise saaks? Ja millise kella vedru iseehitajale sobiks?
T-40 starter veab paremini, kuid kinnitub ainult kahe poldiga. Vist. Vähemalt minul on mingi starter peal, mille kolmanda poldi ava ei klapi kuidagi, aga hambumus on õige ja veab talutavalt.
Reduktorstarteriga kogemust ei ole.
Druzba mootoriga käivitusmootoreid valmistamist suutvaid/tahtvaid kodanikke on väheks jäänud. Lisaks rahvapärimuslik hirm töökindluse ees.
T-40 käivitusmootor peaks ka siis kahe poldiga külge minema. Jõudu ülearu paljugi. Kohutav lärm ja koomiline välumus, kus käivitusmootor on peaaegu sama suur, kui pärismootor.
Mägistarter. Igal pool pole võtta. Korduskatse võimatu. Talvel ohtlik. Võimalik käivitada ekslikult tagurpidi. Aga selleeest vaikne ja ei maksa midagi.
Harvakasutajale oleks ideaalilähedane selline:
Aga kust see harvakasutaja sellise saaks? Ja millise kella vedru iseehitajale sobiks?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.