29-10-2012, 19:04 PM
Eestis oleks vaja ikka midagi kobedamat kui Nokia.
Aga kiirlaadijatega on vat see häda, et kui ma õigesti mäletan, on 80 amprit see vool, mida nad vajavad. Igal pool seda aga võtta ei ole.
Täis-elektriautost kraadi võrra ahvatlevam (mu jaoks) tundub see niiöelda juhtme-hübriid, http://www.opel-ampera.com
Kuni 80km akude pealt, siis käivitub bensiinigeneraator. Kuna generaatoriga laaditakse akusid, peaks ka küttekulu madalam olema. Mootor saab ju töötada 100% ajast oma kõige efektiivsemas režiimis. Samuti seismise ajal läheb kogu kütus asja ette. Arusaamatuks on mulle veel jäänud, miks ei kasutata diiselgeneraatorit, kuna see peaks sinna ju veel paremini sobima. Ühtlased pöörded, enamasti käivitatakse ainult pikema sõidu ajal jne. Ehk on asi mootori poolt eritavas müras või siis kaalus/suuruses. Aga mine seda tea..
Aga kiirlaadijatega on vat see häda, et kui ma õigesti mäletan, on 80 amprit see vool, mida nad vajavad. Igal pool seda aga võtta ei ole.
Täis-elektriautost kraadi võrra ahvatlevam (mu jaoks) tundub see niiöelda juhtme-hübriid, http://www.opel-ampera.com
Kuni 80km akude pealt, siis käivitub bensiinigeneraator. Kuna generaatoriga laaditakse akusid, peaks ka küttekulu madalam olema. Mootor saab ju töötada 100% ajast oma kõige efektiivsemas režiimis. Samuti seismise ajal läheb kogu kütus asja ette. Arusaamatuks on mulle veel jäänud, miks ei kasutata diiselgeneraatorit, kuna see peaks sinna ju veel paremini sobima. Ühtlased pöörded, enamasti käivitatakse ainult pikema sõidu ajal jne. Ehk on asi mootori poolt eritavas müras või siis kaalus/suuruses. Aga mine seda tea..