29-10-2012, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2012, 23:18 PM ja muutjaks oli Mahno.)
See päikeseplahvatuse jutt on tore, aga kardetavasti peale elektrivõrgu minema pühkimist tekkiksid suured probleemid nii fossiilsete kütuste hankimise kui neist saadud energia levitamisega. Ehk siis lihtsalt rääkides - pole elektrit - pole ka bensiini.
Igiliikureid puutuvad küsimuse punktid on enne mind ära käsitletud, neid ei puutuks.
Samuti olen nõus talupoegadega, kes uut autot ääretult keskkonnasõbralikuks ei pea, küll pean aga kinnitama omast kogemusest et uue bensiiniauto omamine esimese 4 aasta jooksul on näidanud, et põhjustab autoremondi oskuste degradeerumist ja nädalavahetuseti perega veedetud aja järsku kasvu
Külma murele elektriautos on minumeelest leitud suurepärane lahendus - gaasiküte. Masin hetkega soe (samal ajal bensiiniautode omanikud külmetavad, sina istud juba särgiväel), samuti sellesama salongi jääksoojusega saab vajadusel soojendada akusid, et talvel sõiduulatus liigselt ei väheneks. Gaas ise soodne ka.
Kui tõsiselt, siis majapidamiseks teiseks, kolmandaks jne autoks linnas või linna lähedal elavale inimesele on elektriauto hea lahendus. Praegusestki sõiduulatusest piisab igapäevasõitudeks tööle-poodi-lasteaeda, öösel võib ta ju laadida kui tahab. Kilomeetri kulu on odav...kui see auto ise ainult nii mõttetult kallis ei oleks. Ja just auto ostuhind kahjuks muudab ta minu jaoks ebahuvitavaks.
Põhimõtteliselt peaks elektriauto olema märgatavalt töökindlam ja hooldusvabam bensiinikast. Vähem liikuvaid ja hooldust vajavaid detaile. Iseasi et tehnoloogia on alles lapsekingades.
Vandenõuteooriatest - tegelikult on kellelegi väga kasulik bensiin kui ainuke autokütus. Näiteks neile kel naftat maa sees on. Või neile kel ümbertöötlemistehased. Käibed ja kasumid on muinasjutulised, miks siis mitte natuke kasumist kulutada konkurentidele kaigaste kodaratesse loopimiseks. Moodsal ajal polegi palju vaja - osta mõni hädavajalik patent ära ja ära luba seda kasutada...ümarate nurkadega nelinurk vms võimalikult üldine asi.
Igiliikureid puutuvad küsimuse punktid on enne mind ära käsitletud, neid ei puutuks.
Samuti olen nõus talupoegadega, kes uut autot ääretult keskkonnasõbralikuks ei pea, küll pean aga kinnitama omast kogemusest et uue bensiiniauto omamine esimese 4 aasta jooksul on näidanud, et põhjustab autoremondi oskuste degradeerumist ja nädalavahetuseti perega veedetud aja järsku kasvu

Külma murele elektriautos on minumeelest leitud suurepärane lahendus - gaasiküte. Masin hetkega soe (samal ajal bensiiniautode omanikud külmetavad, sina istud juba särgiväel), samuti sellesama salongi jääksoojusega saab vajadusel soojendada akusid, et talvel sõiduulatus liigselt ei väheneks. Gaas ise soodne ka.
Kui tõsiselt, siis majapidamiseks teiseks, kolmandaks jne autoks linnas või linna lähedal elavale inimesele on elektriauto hea lahendus. Praegusestki sõiduulatusest piisab igapäevasõitudeks tööle-poodi-lasteaeda, öösel võib ta ju laadida kui tahab. Kilomeetri kulu on odav...kui see auto ise ainult nii mõttetult kallis ei oleks. Ja just auto ostuhind kahjuks muudab ta minu jaoks ebahuvitavaks.
Põhimõtteliselt peaks elektriauto olema märgatavalt töökindlam ja hooldusvabam bensiinikast. Vähem liikuvaid ja hooldust vajavaid detaile. Iseasi et tehnoloogia on alles lapsekingades.
Vandenõuteooriatest - tegelikult on kellelegi väga kasulik bensiin kui ainuke autokütus. Näiteks neile kel naftat maa sees on. Või neile kel ümbertöötlemistehased. Käibed ja kasumid on muinasjutulised, miks siis mitte natuke kasumist kulutada konkurentidele kaigaste kodaratesse loopimiseks. Moodsal ajal polegi palju vaja - osta mõni hädavajalik patent ära ja ära luba seda kasutada...ümarate nurkadega nelinurk vms võimalikult üldine asi.