30-10-2012, 10:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 10:34 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-10-2012, 23:29 PM)g5943 Kirjutas: ...
ja siis ka pulli pärast tegime proovi söitu ja vaatasime niisama krt minekut pole nendel üldse mu diisel passat astub ka kümme korda paremini edasi kui see
...
Oled selles kindel? Sinu väide on, et kui Passat kiirendab 10 sekundiga nullist sajani (muhhahhhaaa, märg uni), siis see 100 sekundit ehk üle pooleteist minuti? Äkki ikka 20 sekundit ehk vahe on 2 korda...
Tänaste elektriautode suur häda on mitte väljanägemine (see on väike häda

Ideena on elektriauto ju suurepärane - kõrge kasuteguriga suurepärase karakteristikuga mootor, lihtne jõuaülekanne, liikumapanevat jõudu võib toota, millest iganes... Kui ainult "kütusepaak" parem oleks.

Kui minu pere rahakott kannataks, siis oleks nisSank täitsa kasutatav pere teise autona, millega oma allasajakiloḿeetrise päevaläbisõidu sisse mahtuvaid asjatoimetusi ajada.
Külmakartjad peaks end natuke harima akude suhtes - aku töötamisel eraldub soojus. Nii tühjendamisel kui laadimisel. Ning kui külma on lihtne (kuigi kulukas

Samuti ei tasu unustada, et pool tonni soojustatud akut salvestab päris märkimisväärse koguse soojusenergiat. Mis muidugi tuleb lisaks laadimisenergiale pistikust ammutamise järel voolutarnijale kinni maksta...

EMP jutt on aga paranoia - sellise sündmuse korral seiskub harjumuspärane elu niikuinii. Eraldi küsimus on, paljudel meist ikka on varutud koju tonnide kaupa kütust?
Samas tuletan meelde: alles 100 aastat tagasi oli sisepõlemismootoriga auto üks arusaamatu monstrum, mis vajas ülituleohtlikku ja mürgist vedelikku (bensiini, mida müüdi vaid loetud kohtades), mis nägi välja kole, nagu öö ja ajas liikumisel välja koledat mürgist tossu ja koletut müra, mis ehmatas seinale hobused ja ajas vanduma inimesed...
Kangesti tuttav tuleb ette
