30-10-2012, 19:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 19:07 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Ärge nii laialt selliseid pilte eksponeerige - ülekoormusega sõitmise eest on ettenähtud päris korralik trahv - ja arvestades selliselt koormatud autorongi juhitavust, siis päris põhjendatult.
Muide, kaks viimast metalliveopilti on täpselt õiged näited sellest, kuidas koormat teha ei tohi. Kärul on raskus taga ja tiisel tõstab auto tagumist otsa. Kruusase tee peal võib käru nii auto kergesti külglibisemisse lükata. Ka tean ma juhtu, kuidas selliselt tehtud koormaga lasi käru munaka otsast jalga. Õnneks kiirus väike ja keegi ette ei jäänud.
Teemasse ka - minu meelest siiski need veneaegsed haagised on legaalsel ja ümberehitamata viisil kasutamiseks väga ebamugavad. Alates olematust kandevõimest dokumentides (põhjuseks tolleaegsete autode lubatud haagise mass, reaalne kandevõime on palju suurem) kuni olematu põhjapinna ja mitteavaneva tagapoorteni. Liiva ja kartuleid ehk kannatab vedada, aga näiteks mööbli või muu mahukama kauba jaoks on kast liig väike. Moodsa aja ehitusplaate saab vedada ainult poortede peal, mis viib tasakaalukeskme vastikult kõrgele. Paari kipsplaadi vedamise puhul sunnib jälle laudu alla sobitama jne.
Ühesõnaga, kui keegi soovib oma moodsa aja tikisaasta minu suurepärase renoveeritud mmz vastu vahetada, siis palun teada anda
Muide, kaks viimast metalliveopilti on täpselt õiged näited sellest, kuidas koormat teha ei tohi. Kärul on raskus taga ja tiisel tõstab auto tagumist otsa. Kruusase tee peal võib käru nii auto kergesti külglibisemisse lükata. Ka tean ma juhtu, kuidas selliselt tehtud koormaga lasi käru munaka otsast jalga. Õnneks kiirus väike ja keegi ette ei jäänud.
Teemasse ka - minu meelest siiski need veneaegsed haagised on legaalsel ja ümberehitamata viisil kasutamiseks väga ebamugavad. Alates olematust kandevõimest dokumentides (põhjuseks tolleaegsete autode lubatud haagise mass, reaalne kandevõime on palju suurem) kuni olematu põhjapinna ja mitteavaneva tagapoorteni. Liiva ja kartuleid ehk kannatab vedada, aga näiteks mööbli või muu mahukama kauba jaoks on kast liig väike. Moodsa aja ehitusplaate saab vedada ainult poortede peal, mis viib tasakaalukeskme vastikult kõrgele. Paari kipsplaadi vedamise puhul sunnib jälle laudu alla sobitama jne.
Ühesõnaga, kui keegi soovib oma moodsa aja tikisaasta minu suurepärase renoveeritud mmz vastu vahetada, siis palun teada anda
