käivitusmootori süütemoment
#3

reguleerimiseks on kaks põhilist varianti. Esmalt tuleb kontaktivahe õigeks panna. Kui see on tehtud, siis magneetot on võimalik natuke pöörata ja sellega süütenurka muuta (kinnituspoldid või mutrid tuleb enne lõdvemale lasta). Kui see variant ei anna soovitud tulemust, siis ilmselt peab magneeto maha võtma ja hammasratast kas edasi või tagasi tõstma. Osadel ajamitel saab hammasratta võllilt kätte ilma igasuguse jamata, teistel on mingi stoperdus ka olemas. Paukumise põhjus võib olla muidugi ka mujal, näiteks karburaatoris.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
käivitusmootori süütemoment - Autor: aiakas - 04-11-2012, 10:43 AM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: 2715 - 04-11-2012, 12:06 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: mlsluik - 04-11-2012, 21:05 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: Raudpats - 04-11-2012, 12:28 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: 2715 - 05-11-2012, 11:44 AM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: ToMm - 05-11-2012, 11:57 AM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: mlsluik - 05-11-2012, 12:43 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: 2715 - 05-11-2012, 15:07 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: saarrand - 05-11-2012, 16:06 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: Daff - 05-11-2012, 16:26 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: aiakas - 06-11-2012, 10:44 AM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: agdam - 06-11-2012, 17:57 PM
RE: käivitusmootori süütemoment - Autor: uko - 08-11-2012, 09:08 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne