04-11-2012, 23:25 PM
(04-11-2012, 19:38 PM)MeelisV Kirjutas: kui laager kiirelt rikneb on tegu temale valede keskkonna tingimustega, ettenähtud koormuse ületamisega, valesti paigaldatud, vigastus, vms.Minu Jumperi esirattalaagrite puhul on tegu tehase paigaldusega, läbinud mööda Euroopa ja Eesti teid ei rohkem ega vähem kui 278 000 kilomeetrit. masin uuest peast ainult minu käes old, seega igasugune "kerimine" välistatud . Olen 100% kindel, et ei ole masinat üle koormanud, üle kuumendanud jne. Ja olen samapalju veendunud, et kui need laagrid oleks olnud algusest peale määritavad, siis poleks veel pikka aega nendega mingit muret olnud. Pole siin maailmas miski igavene , kuid korraliku hooldamisega saab iga tehnika eluiga oluliselt pikendada, iseasi, kas seda teha lastakse.
mõnikord aitab õigema laagri valimine teinekord on vaja vaadata üle seadme konstruktsioon mis võib laagrisse tekitada nt. pingeid vms.
Teema eesmärk ei ole püstatada küsimus -miks mitte kõik laagrid määritavaks või kellegi laagrid on head või kellegi omad halvad. Minul oli probleem ja usun, et samasugune probleem on olnud ja tuleb paljudel sarnaseid masinaid kasutatavatel inimestel. Peaaegu kõik remonditöökojad reageerivad nende esilaagrite vahetamisele üheselt - probleemne . Et seda valukohta enda jaoks vähendada otsustasin järele proovida. Tulemus on rahuldav - juba vaikselt undama hakanud laager saab määret ja undamine jääb iga kilomeetriga väiksemaks. Küllap ma ta ikka ükskord ka uue, kuid siis juba eelnevalt auguga varustatud laagri vastu vahetan.