15-11-2012, 09:26 AM
Avariivibraator võimaldab kuidagi ära longata autoga, kui kommutaator otsad annab.See ongi see salapärane element IV teisel pildil.
Põhimõte on selles, et see ühendatakse süütepooliga ja relee oma kontaktidega tekitab palju sädemeid järjest ja see võimaldab kuidagi longata minema, kuna jagaja rootor paneb süütemomendi paika.Loomulikult peab selleks jagajat keerama ja see süüde ei ole täpne ja sega mõtetu vigur tänapäeval.
Ega neid uuematele autodele ei pandud ka enam peale.Mingi aeg aga oli see vigur igal kontaktivabal süütel juures.
Põhimõte on selles, et see ühendatakse süütepooliga ja relee oma kontaktidega tekitab palju sädemeid järjest ja see võimaldab kuidagi longata minema, kuna jagaja rootor paneb süütemomendi paika.Loomulikult peab selleks jagajat keerama ja see süüde ei ole täpne ja sega mõtetu vigur tänapäeval.
Ega neid uuematele autodele ei pandud ka enam peale.Mingi aeg aga oli see vigur igal kontaktivabal süütel juures.