15-11-2012, 17:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2012, 17:47 PM ja muutjaks oli Wiki432.)
Too avariivibraator ei hakka ise kuidagi tööle.
Vene insenerid said ka ise aru, et nõukogude elektroonika töökindlus on kehvapoolne. Seetõttu lisati masinale plokk (asukohaga süüteploki kõrval, selline pisem karp)
![[Pilt: 067628.jpg]](http://www.autoopt.ru/product_pictures/big/76b/067628.jpg)
mis tekitas pidevalt pulseeriva voolu. Kui nüüd autojuht kahtlustas, et elektroonika on p*!**, või noh, sealsamuses, ühendas ta süütepooli mineva juhtme põhiplokilt lahti ja kruvis avariiploki külge. Süütepoolist väljus nüüd pidev katkematu sädemerida, mis suunati sinna silindrisse, kuhupoole rootor vaatas. Õigest süütehetkest ei teadnud plokk midagi, kuid väidetavalt pidi teatud kiiruse juures olema võimalik mindi maa isegi sõita. Isiklikult pole au olnud sellises reziimis sõita olnud, kuid plokki olen näinud ja uudishimu sundis isegi sinna sisse vaatama. Labane relee, mis katkestab iseenda voolu ära. Peal oli ka näiteks kontaktivabadel UAZ-idel.
Vene insenerid said ka ise aru, et nõukogude elektroonika töökindlus on kehvapoolne. Seetõttu lisati masinale plokk (asukohaga süüteploki kõrval, selline pisem karp)
![[Pilt: 067628.jpg]](http://www.autoopt.ru/product_pictures/big/76b/067628.jpg)
mis tekitas pidevalt pulseeriva voolu. Kui nüüd autojuht kahtlustas, et elektroonika on p*!**, või noh, sealsamuses, ühendas ta süütepooli mineva juhtme põhiplokilt lahti ja kruvis avariiploki külge. Süütepoolist väljus nüüd pidev katkematu sädemerida, mis suunati sinna silindrisse, kuhupoole rootor vaatas. Õigest süütehetkest ei teadnud plokk midagi, kuid väidetavalt pidi teatud kiiruse juures olema võimalik mindi maa isegi sõita. Isiklikult pole au olnud sellises reziimis sõita olnud, kuid plokki olen näinud ja uudishimu sundis isegi sinna sisse vaatama. Labane relee, mis katkestab iseenda voolu ära. Peal oli ka näiteks kontaktivabadel UAZ-idel.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.