16-11-2012, 17:21 PM
Niisis sai see sõiduk minu valdusesse, seoses samalaadse ideega aga kuivõrd pakuti ju pea sama asja mida ma vajan ja suur töö oli öra tehtud siis ....
Paar asja juurde, mis sai veel "vigadena" üles täheldatud ja ümbertehtud, mõeldud just teistele ehitajatele vigade vältimiseks.
1) Tagasilla konstruktsioon liiga nõrk. Nimelt on viimasel rattal sama suur koormus kui esimesel veorattal ja sestap peab viimase ratta pingutus olema "isane"
2) sillapoldid olid ka 8.8 tugevusega ja sillakandurit oli üritatud keevitusega aluse külge kinnitada, st malmi raua külge, sai keevitatud raua külge latid ette jõu tekkimise suunale
3) veorattal olevad "hambad" on liiga väikesed ja edasi-tagasi liikumisel on liiga suur lõtk, kipub lõhkuma linti
4) esimesed veorattad on liiga taga, st kere nina on eespool linte ja kraavi sissesõites jookseb nina pinnasesse kinni, lahendus hetkel puudub aga nii seda jätta ei saa.
5) pidurihoovad liiga lühikesed, olen laisk ja ei viitsi punnitada, ning sestap saavad hoovad pikendused otsa, ruumi on ja nägemist nad segama ei jää.
Dad.
Paar asja juurde, mis sai veel "vigadena" üles täheldatud ja ümbertehtud, mõeldud just teistele ehitajatele vigade vältimiseks.
1) Tagasilla konstruktsioon liiga nõrk. Nimelt on viimasel rattal sama suur koormus kui esimesel veorattal ja sestap peab viimase ratta pingutus olema "isane"
2) sillapoldid olid ka 8.8 tugevusega ja sillakandurit oli üritatud keevitusega aluse külge kinnitada, st malmi raua külge, sai keevitatud raua külge latid ette jõu tekkimise suunale
3) veorattal olevad "hambad" on liiga väikesed ja edasi-tagasi liikumisel on liiga suur lõtk, kipub lõhkuma linti
4) esimesed veorattad on liiga taga, st kere nina on eespool linte ja kraavi sissesõites jookseb nina pinnasesse kinni, lahendus hetkel puudub aga nii seda jätta ei saa.
5) pidurihoovad liiga lühikesed, olen laisk ja ei viitsi punnitada, ning sestap saavad hoovad pikendused otsa, ruumi on ja nägemist nad segama ei jää.
Dad.