19-11-2012, 13:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2012, 14:06 PM ja muutjaks oli Jesper.)
(16-11-2012, 15:50 PM)raulex Kirjutas: Kas tänapäevane sisepõlemismootor ikka on nii vähese kasuteguriga?Jah, on.
(16-11-2012, 16:05 PM)karlarnold Kirjutas: Revolutsioon - see tähendab seaduste ümberkirjutamine.Ei pea olema sama mass ja valdava osa sisepõlemismootoriga autode dünaamika ei kõlba kassi saba alla kah, see saab ainult paremaks minna. Piltlikult öeldes on tänased autod massi poolest umbes sellise konstruktsiooniga, samas kui sama funktsiooni saaks täita ka märgatavalt kergemal ja elegantsemal viisil.
Antud juhul siis jutt energia jäävuse seadustest, et saaks sama energiahulgaga sama dünaamikaga sama massi viia kaugemale.
(16-11-2012, 16:05 PM)karlarnold Kirjutas: Torust tulevat suitsu oskab igaüks mõõta ja näpuga näidata, aga häädes akudes sisalduvad komponendid... Millegipärast ei lubata akusid muu prahi hulka poetada, aga kes seda jälgib...Vanade akude eest saab raha (juba täna, suvalises kokkuostus), ehk siis nad lähevad ümbertöötlemisele. Mida kallim aku, seda kallim materjal seal sees ja seda jaburam on seda prügikasti viia. Akude tootmisprotsess ei ole midagi väga uut ja ja ennenägematut, kui sa natuke enda ümber olevaid seadmeid vaatad, siis leiad majapidamisest oma 3-4 akut vähemalt. Kogu see teema on ülemüstifitseeritud, küll ei tööta nii, küll naa, pimedas, külmas jne. Tegelikult on igas viimases kui mobiiltelefonis see sama aku sees ja minuarust justkui nagu töötab küll Ja ma ilmselt ei ole akuutses surmaohus, kui telefon maha kukub ja aku pooleks läheb, samas bensiiniga täidetud pläskut ikka väga hea meelega taskus ei kannaks.
Ega ma tegelikult ei ootagi, et kõik peaksid nüüd tormama ummisjalu elektriautosid ostma, igaühele oma ja kindlasti jääb sisepõlemismootor veel tükiks ajaks pildile. Millest ma aru ei saa, on see ülevoolav negatiivsus, lausa otsitakse tikutulega taga mingeid vigu või kahtlaseid kohti. Mitu korda sulle on vedelkütust tankides pähe tulnud uurida, kui loodussõbralikult ja puhtalt see kütus sinna tankurisse on saanud (vihjeks: mitte väga, venelastel on loodusest väga p***ui)? Kas liigset vedelkütust võib maha valada või selle sees pühedada? A vot kui akut päris suhu pista ei kannata, siis on kohe appiappi, saastamine, saastamine
Ahjaa, seda ka et minuarust pole väga mõtet end sellest akupaki hinnast häirida lasta. Pole mingit põhjust arvata, et seal pole samasugust 70% tala vahel mis kõigil A-osadel, kui tulevad mahud taha tulevad ka taskukohasema hinnaga B-akud.