21-11-2012, 20:53 PM
(05-11-2012, 10:54 AM)Tift Kirjutas: Nali naljaks, aga ega`s tootjadki, kes neid kokku klopsivad, enne laagri sisse vaata. Laagri tootja kindlustab teatud aja vastupidamise ja sellest peab siis piisama. Vahel on lihtsalt mõistmatu, kuidas saab toota masinat nii, et ei ole läbi mõeldud remondivõimalused. Kokku võib ju panna iga`st geniaalsusi, aga minu meelest on hea tootja see, kes on osanud mõelda ka kasutaja/hooldaja peale - ma ei pea silmas rösterit, vaid ikka suuremaid aparaate. Mu meelest ongi kõige eredam näide see Citroen/Peugeot/Fiat kaubikute alusvankrite teema. No ei ole mõeldav, et näiteks mingi põlvkonna Berlingol vahetatakse tagasild, kui rattalaagrid , kasvõi ükski, kutu on. Või näiteks kui on kaubiku (Jumperi ja teised) esisilla õõtshoova puksid läbi - vaheta terve õõtshoob . Isetegijad vahetavad pukse, aga esindus saadab teid ...metsa seenele . Eks neid näiteid on teistelgi ja ma ei tahtnud nüüd vallandada nende näidete siiapostitamise voogu, lihtsalt tavalise inimese mõistus on sätitud nii, et see ei taha aru saada, kas sellised teatud aja tagant lagunema määratud sõlmed ongi tõepoolest juba sisse planeeritud või see juhtub lihtsalt..nagu need asjad ikka juhtuvad? Tavaliselt jääbki see küsimus õhku rippuma. Sellistes olukordades vannud tootjat ning üritad teha nii, et hiljem endal lihtsam oleks, vähendades samas väljaminekuid. On palju näiteks väikeste Berlingo-Partneri omanikke, kes on oma "nunnu" tagasilla kas ise või lasknud ümber ehitada määritavateks.Tuttava suht uus berlingo mille läbisõit alla sota käis ka sügisel pakiautos mingit rattalaagrit vahetamas.Kunagi oli süütelukuga mingi jama esinduses taheti mitu sotti ja uus lukk panna saatis põrgu,pakiautos oli mingit kruvi keeratud ja lukk taas tänaseni korras.Esindustes ongi tööl montöörid keda õpetatud polte mutreid keerama.
Läkski nüüd targutamiseks.. Kui Teise esisillalaagri ette võtan, siis teen seda juba sihipäraselt, koos piltidega ja puha . Seda võib ka keegi teine teha, kui sellise asja ette võtab .