21-11-2012, 22:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2012, 22:23 PM ja muutjaks oli genn.)
Kunagi "muhuga"aastavahetusel liikudes sai ka -15 ära proovitud,minul kui juhil polnud vigagi,iga mõne minuti järel tuli esiklaasi nühkida.Kaassõitjad olid sõidulõpus küll juba sinaka varjundiga kuid siiski elus.
Värskes"Autolehes"kirjutab,kiirlaadimis võrgustikust mis hakkab toimima 1jaanuarist,seal on ära toodud hinna planeering tsiteerin:
Väga esialgsete kavade kohaselt võiks üks laadimiskord püsikliendile maksta 2,5 eurot,juhukasutajale 5-6 eurot.Siiski pole veel selge,kas laadimise hind sõltub ka auto akukomplekti suuruset ja laadimis kestvusest.
Üldiselt saab kiirlaadijaga auto akud peaaegu täis poole tunni jooksul.Olukord muutub külmade ilmadega,sest juba paar miinuskraadi pikendavad laadimisaega kaks korda.
Teisti öeldes"paagitäis"kas 2,5 või 6 eurot.Nafta saadustest sellise raha eest paaki siiski täis ei saa
.
Samas see uudis ei näita elektriautot küll parimas valguses:
http://www.reporter.ee/2012/11/21/rakver...ulekahjus/
Arvatav põhjus elektriautolaadimine,loodetavasti uurimine selgitab kas viga oli auto või hoone juhtmestikus.
Värskes"Autolehes"kirjutab,kiirlaadimis võrgustikust mis hakkab toimima 1jaanuarist,seal on ära toodud hinna planeering tsiteerin:
Väga esialgsete kavade kohaselt võiks üks laadimiskord püsikliendile maksta 2,5 eurot,juhukasutajale 5-6 eurot.Siiski pole veel selge,kas laadimise hind sõltub ka auto akukomplekti suuruset ja laadimis kestvusest.
Üldiselt saab kiirlaadijaga auto akud peaaegu täis poole tunni jooksul.Olukord muutub külmade ilmadega,sest juba paar miinuskraadi pikendavad laadimisaega kaks korda.
Teisti öeldes"paagitäis"kas 2,5 või 6 eurot.Nafta saadustest sellise raha eest paaki siiski täis ei saa

Samas see uudis ei näita elektriautot küll parimas valguses:
http://www.reporter.ee/2012/11/21/rakver...ulekahjus/
Arvatav põhjus elektriautolaadimine,loodetavasti uurimine selgitab kas viga oli auto või hoone juhtmestikus.