22-11-2012, 15:11 PM
(22-11-2012, 14:47 PM)ats97 Kirjutas:(22-11-2012, 14:29 PM)v6sa Kirjutas:(22-11-2012, 13:33 PM)Alts Kirjutas:(22-11-2012, 12:49 PM)Kadari Kirjutas: https://www.osta.ee/skolnik-originaal-sa...39050.html
Sellist ratast omanuna esitaks küsimuse,et kas pedaalidelt sõtkutav ka ratasteni jõuab. Lapsena jäi küll tunne, et see ratas on laste mõnitamiseks mõeldud. Väiksema summa eest ostaks aita seinale järeltulevatele põlvkondadele näitamiseks.
Paluks tõlget?
Tasub meeles pidada, et ~20 kg laps ei suuda terastorust raami oluliselt väänata. Seda enam, et tegemist on tüdrukute rattaga. Poiste omale ei olnud mul omal ajal küll mingeid etteheiteid peale selle, et oluliselt kiiruselt vastu puud sõites läks esikahvel kõveraks...
Loomulikult on tänased raamid tummisemad ja käiguvahetused teevad elu lihtsamaks küll. Toona ju valikut ei olnud...
Minul ka poisikesena mälestused sellest rattast - nimelt oli nende tüüpprobleemiks(99% neist) nn."siba", s.t. enne tagajooksu haakumist tuli vändata väga kiiresti maeitematutiiru, kuid tihti jõudis enne külili panna, kui tagajooks rakendus.
Sellisega õppisin kahel rattal sõitma ning koolitus oli hea - sadulasse ulatusin alustades vaid trepiastmelt või pakult
+1
Skolnikust mäletan täpselt seda sama sibamist.
Minu kasutada olnud skolnikud olid küll mõlemad "ühe pulgaga".
Sõitma õppisin küll päris pisikese kaherattalisega, mis mu vanaisa mulle kolahunnikust leitud juppidest kokku keeras. Aga juba järgmisel suvel tädi juures maal suvitades tuli skolniku peale ümber õppida ja too ratas oli minu jaoks algul ikka selgelt liiga suur.
Aga kõige kõvem katsumus oli ikka "päris meestekaga" pulga alt sõitmine. Sai sedagi tehtud mõnikord. Aga pedaalikäik oli ju niiiiiiiii pikk
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)