24-11-2012, 21:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2012, 22:29 PM ja muutjaks oli Ats666.)
Tänud!
Keegi oskab äkki täiendada kas see ratas mis neil piltidel ka veel eestimaal asub või on läinud mujale? 40datel toodud Arielide arv on Eesti kohta küll päris korralik. Kahjuks kindlasti palju hävis sõjas või teisaldati lihtsalt mujale.
Maanteemuuseumis on ka mõned pildid kus peal Arielid. Keegi teab tunneb neid kohtasid või inimesi?
Parimat,
Andrus
Hr. Kass,
Tundub et kellelgi on olnud mahti Arieli brozüürist koopiaid teha
. See vist 1938 mudeliaasta kohta... Seega läheb kokku rattaga millest eespool ka paar pilti.
Lühidalt siis sellised mudelierinevused 30date lõpul ja toon siin vaid ühesilindriliste ülaklappidega mootoritega rataste kohta.
NF mis 30date keskel muutus lühendiks NG on siis 350 cc nö DeLux mudel. Sellest ihaldatum ja sportlikum verioon siis NH mis väheke järeleaidatud mootoriga ja tuntud Red Hunter nime all, iseloomulikuks Red Hunter mudelitel punane värvitoon ja ees 20" ratas (viimane olenevalt aasatakäigust).
500cc mudelid siis vastavalt VF - VG ja VH. Ülaltoodutel siis kas üks või kaks väljalasketoru olenevalt tellimusest / soovist.
39 a tuli välja ka 250 cc mudel mil tähised vastavalt OG ja OH.
1939-45 toodeti mudeleid OG, NG ja VA (VA-külgklappidega mudel) sõjaväele ja lisati ette W. Seega W/OG, W/NG ja W/VA loomulikult neil mudelitel sai värvitooniks enamasti roheline või kollakas olenevalt vajadusest ja ka mitmed muud erinevused tsiviilratastega.
Kel rohkem huvi asja vastu siis allpool lisasin faili kus täpsemalt kirjas Arieli mudelite markeering läbi aastakümnete.
Lisaks neile Arielil veel ka kahetaktilised mudelid ja 4takti 4 silindrilised mudelid jne, viimased siis tuntud Square Four nime all kuni 1000 cc ja nime saanud ome ruudukujuliselt paiknevete silindritega mis valatud ühe plokina ja 2 paralleelset väntvõlli. Lisasin ka 39 a brozüüri pildi kus siis peal 350 NG mudel mis siis teemat algatama ajendas. Peamised erinevused 38 a rattaga tagatuli ja esiotsal kügmised leevendusvedrud.
Materjali erinevate Arieli mudelite kohta on palju nagu ka kõikide muude markide kohta siinkohal ei näe eriti mõtet kõiki üksipulki lahkama hakata. Lühitutvustus tehtud ja loodan et nii mõnigi Arieli omanik või huviline ka siia foorumisse sõna sekka ütleb.
Parimat,
Andrus
Keegi oskab äkki täiendada kas see ratas mis neil piltidel ka veel eestimaal asub või on läinud mujale? 40datel toodud Arielide arv on Eesti kohta küll päris korralik. Kahjuks kindlasti palju hävis sõjas või teisaldati lihtsalt mujale.
Maanteemuuseumis on ka mõned pildid kus peal Arielid. Keegi teab tunneb neid kohtasid või inimesi?
Parimat,
Andrus
Hr. Kass,
Tundub et kellelgi on olnud mahti Arieli brozüürist koopiaid teha

Lühidalt siis sellised mudelierinevused 30date lõpul ja toon siin vaid ühesilindriliste ülaklappidega mootoritega rataste kohta.
NF mis 30date keskel muutus lühendiks NG on siis 350 cc nö DeLux mudel. Sellest ihaldatum ja sportlikum verioon siis NH mis väheke järeleaidatud mootoriga ja tuntud Red Hunter nime all, iseloomulikuks Red Hunter mudelitel punane värvitoon ja ees 20" ratas (viimane olenevalt aasatakäigust).
500cc mudelid siis vastavalt VF - VG ja VH. Ülaltoodutel siis kas üks või kaks väljalasketoru olenevalt tellimusest / soovist.
39 a tuli välja ka 250 cc mudel mil tähised vastavalt OG ja OH.
1939-45 toodeti mudeleid OG, NG ja VA (VA-külgklappidega mudel) sõjaväele ja lisati ette W. Seega W/OG, W/NG ja W/VA loomulikult neil mudelitel sai värvitooniks enamasti roheline või kollakas olenevalt vajadusest ja ka mitmed muud erinevused tsiviilratastega.
Kel rohkem huvi asja vastu siis allpool lisasin faili kus täpsemalt kirjas Arieli mudelite markeering läbi aastakümnete.
Lisaks neile Arielil veel ka kahetaktilised mudelid ja 4takti 4 silindrilised mudelid jne, viimased siis tuntud Square Four nime all kuni 1000 cc ja nime saanud ome ruudukujuliselt paiknevete silindritega mis valatud ühe plokina ja 2 paralleelset väntvõlli. Lisasin ka 39 a brozüüri pildi kus siis peal 350 NG mudel mis siis teemat algatama ajendas. Peamised erinevused 38 a rattaga tagatuli ja esiotsal kügmised leevendusvedrud.
Materjali erinevate Arieli mudelite kohta on palju nagu ka kõikide muude markide kohta siinkohal ei näe eriti mõtet kõiki üksipulki lahkama hakata. Lühitutvustus tehtud ja loodan et nii mõnigi Arieli omanik või huviline ka siia foorumisse sõna sekka ütleb.
Parimat,
Andrus