01-12-2012, 13:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2012, 20:31 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(01-12-2012, 11:41 AM)myrakaru Kirjutas: Inspireeriv teema, tõepoolest. Odav roolivõimuga toorik - kere tõstmine - piigid/ketid ja sahaorgunn. Kui kunagi viitsid, ehk teed kõhu alt saha jubinatest pilte, poleks niipalju leiutamist.
Kuidas see 15 cm kere tõsta andis? päris tubli tükk ikkagi. kas seal on kõik pidanud?
See algne 15cm sai natuke madalamaks toodud, muidu oleks pidanud varsti paremad pooltelje otsad otsima.
Tagumistel amordidel on hetkel lihtsalt kaks paari vedru taldrikuid üksteise otsas
Ees keevitasin seda sama "taldrikut" torujupi abil ca 7-8cm pikemaks.
Kes tahab kino teha ja samasugust "lollust" kokku kruvida siis omaltpoolt soovitaks teha kohe kaldega saha ette, sest enamus ajast on ta mul siiski küljepeale pööratud. Väga harva kui ristsahana kasutan. Saab kiiremini ja lihtsamalt valmis, natuke kergem ka kindlasti.
Lund jõuab tänu pirelli piikidele suht korralikult lükata
Roolivõimu pump jõuab tühikäigul tuksudes vabalt auto esiotsa üles tõsta et vajadusel rattaid vahetada vms
ning saha kinnitused keevitasin esisilla tala külge, olen kasutanud sama sahka ka maasturil ning sellepärast on kinnitused nö universaalsed ja võimalikult lihtsad. Siia keevitasin mingid vanad kardaani kahvlid...
Mootori padjad mõtlesin vahelt ära võtta ning puksid asemele treida. Asi nimelt selles et padjad juba vanad ning rasketes oludes hakkab mootor peal natuke "rabelema" Siinkohal oleks sobilik kogu asi jäigaks teha. Kerge kummitihend ainult võibolla vahele.
Mootoriruum näeb ise välja selline.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB