01-12-2012, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2012, 22:40 PM ja muutjaks oli denis23.)
Enamasti muigugi, lend-lease.
Arvestage juba sellega, et iga Lend-Lease raames NLiidu tulnud sõidukiga tuli terve pikk nimekiri tööristadest, kümned punktid.
Sõiduvahendeid tuli NLiidu umbes 500 000.
Lisaks sellele, umbes 40 000 sõidukeid või sõidukite CKD-komplekte ostis NLiit USAst enne sõda.
Lennukitest, soomukitest jne rääkimata.
Lisaks sellele, kõik muu - pinkide ja seadmete hooldustööristad, vedurid, rindetöökojad, laevad, lennukid, ja muidugi sajad ning sajad tervikuna tarnitud tehased ning palju palju muud.
Ilmselt, olid ka otsesed tööristade tarned.
Muide, üsna paljud NLiidu tööristade disainid, nagu näiteks arhetüüpiline nõukogude elektrodrell või "direktoritelefon" on tegelikult konkreetsete USA toodete koopia.
![[Pilt: 220px-Soviet_drill.jpg&sa=X&ei=v1u6UPOPI...ykSldqc6Yg]](http://www.google.ee/url?source=imglanding&ct=img&q=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3f/Soviet_drill.jpg/220px-Soviet_drill.jpg&sa=X&ei=v1u6UPOPIOPg4QTyloDwBQ&ved=0CAoQ8wc&usg=AFQjCNEoR-4FXgEZx0ysr_l5ykSldqc6Yg)
Arvestage juba sellega, et iga Lend-Lease raames NLiidu tulnud sõidukiga tuli terve pikk nimekiri tööristadest, kümned punktid.
Sõiduvahendeid tuli NLiidu umbes 500 000.
Lisaks sellele, umbes 40 000 sõidukeid või sõidukite CKD-komplekte ostis NLiit USAst enne sõda.
Lennukitest, soomukitest jne rääkimata.
Lisaks sellele, kõik muu - pinkide ja seadmete hooldustööristad, vedurid, rindetöökojad, laevad, lennukid, ja muidugi sajad ning sajad tervikuna tarnitud tehased ning palju palju muud.
Ilmselt, olid ka otsesed tööristade tarned.
Muide, üsna paljud NLiidu tööristade disainid, nagu näiteks arhetüüpiline nõukogude elektrodrell või "direktoritelefon" on tegelikult konkreetsete USA toodete koopia.
![[Pilt: 220px-Soviet_drill.jpg&sa=X&ei=v1u6UPOPI...ykSldqc6Yg]](http://www.google.ee/url?source=imglanding&ct=img&q=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3f/Soviet_drill.jpg/220px-Soviet_drill.jpg&sa=X&ei=v1u6UPOPIOPg4QTyloDwBQ&ved=0CAoQ8wc&usg=AFQjCNEoR-4FXgEZx0ysr_l5ykSldqc6Yg)
![[Pilt: we302.jpg&sa=X&ei=SVy6UMHBEMSK4AT12IAY&v...vMkSVAGexQ]](http://www.google.ee/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.crafthome.com/images/telephones/we302.jpg&sa=X&ei=SVy6UMHBEMSK4AT12IAY&ved=0CAkQ8wc&usg=AFQjCNGrROKg01Zz2KVWvzCIvMkSVAGexQ)
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.