03-12-2012, 11:31 AM
Muretseda tasub, kas aga kokkujooksmise pärast. Suitsemisele ja paukumisele ja õli väljaajamisele üheskoos ei ole just palju võimalusi jäetud - usun, et mootori kulumine sobib diagnoosiga. Kui on eakas mootor, kui on vähetöötanud mootor, siis on asi keerulisem. Ei ole päris täpselt selle mootori hingeelu ja ehitusega kursis (tootjate lõikes on ikka erinevusi) kuid tegutseksin sedasi - vaata järele, kui on võimalik, kas pakutakse remondimõõtu kolvirõngaid/kolbe jms. Kui on remontmõõdud (väikestele mootoritele on tavaliselt kas üks, heal juhul kaks mõõtu) siis tasub mootor koost lahti võtta, silinder ää mõõta, kas mahub remontmõõtu. Tavaliselt teeb seda isik, kes silindreid puurib. Tema ütleb ka, kas seda mootorit saabki üldse puurida, või kas tema ise saab puurida. Sest mõned pingid on sellised, et konstruktisoonilt ei võimalda kõiki mootoreid puurida. Või mootori plokk ei võimalda iga pingiga puurida.
Ah jaa, su mootoril on tõenäoliselt kulumine parajalt suur, et õli välja ajab, rõngad ei puhasta silindrit enam ära. Pauku teeb seepärast, et summutisse satub ka põlemata gaase, mis litakat teevad kuumas sumpsis.
Ja ega seal muud keerulist olegi - muretsed vastava mõõduga varuosad koos tihenditega ja väntvõlli otsalaagrite-puksidega, samuti kepsulaagrid jms. ning tuld! Kui ise seda mootorit ainult kaugelt oled vaadanud, siis vii asi mõne asjatundja kätte, neid ikka leidub.
Ah jaa, su mootoril on tõenäoliselt kulumine parajalt suur, et õli välja ajab, rõngad ei puhasta silindrit enam ära. Pauku teeb seepärast, et summutisse satub ka põlemata gaase, mis litakat teevad kuumas sumpsis.
Ja ega seal muud keerulist olegi - muretsed vastava mõõduga varuosad koos tihenditega ja väntvõlli otsalaagrite-puksidega, samuti kepsulaagrid jms. ning tuld! Kui ise seda mootorit ainult kaugelt oled vaadanud, siis vii asi mõne asjatundja kätte, neid ikka leidub.