03-12-2012, 14:53 PM
Olen seda varianti mõelnud. Võibolla on kusagilt midagi katki. Kui sealt august õhku sisse puhuda, siis see läheb käivitusrikasti kanalisse. Mootor tekitab sinna joonisel märgitud kanalisse vahelduva eduga rõhu või hõrenduse. Diafragmat ei ole selles karburaatoris kohe kindlasti. Ka on mulle arusaamatu karburaatori korpuses oleva ava otstarve , see ühendab bensiinipaagi otse õhupuhastiga ja on umbes 10mm läbimõõduga.
Paagi kork on ilma ventileerimisavata. Paagi peal karburaatori kõrval on kinnineeditud topsik, mille sees on ülerõhu toimel avanev klapp. Kui karburaatori sees on niisuur ava , siis ei saa paagis mingit ülerõhku kunagi tekkida - mille jaoks seda klappi siis vaja on?
Paagi kork on ilma ventileerimisavata. Paagi peal karburaatori kõrval on kinnineeditud topsik, mille sees on ülerõhu toimel avanev klapp. Kui karburaatori sees on niisuur ava , siis ei saa paagis mingit ülerõhku kunagi tekkida - mille jaoks seda klappi siis vaja on?