03-12-2012, 18:42 PM
Leiutamine on selleks korraks lõppenud. Tõesti tuleb sellest peenikesest kanalist karterist surve J kujulisse torusse. Kanal oli umbes. Ja ka J toru kaare osa oli umbes. Toru kuidagi karburaatori küljest kätte ei saanud ja puhastada ka ei saanud, kuna ühe toru ots on teise sees. Ettevaatlikult nikerdasin niikaua , kui murdsin J toru karburaatori küljest lahti.
Õnnetus muidugi, kuid nüüd oli hea puhastada vähemalt. Ja sai oletusi kontrollida - tundus, et tööpõhimõte sai selgeks. Igavene tegu oli toru tagasi panemisega. Esmalt vaja vana jupp välja puurida. Toru läbimõõt oli 3,2mm ja üsna sügaval kahe toru kõrval asus see auk. Trell ei mahu ligi ja käsifrees samuti. Tegin sae teritamise viilist puuri, 20cm pika , ja puurisin vana toru jupi välja. Aega võttis see puurimine koos puuri valmistamisega peaaegu 2 tundi. J toru jäi nüüd 8mm lühem ja ka see jämedam toru,mille sisse ta käib, tuli lühemaks teha.
Igatahes sättisin kõik kokku ja läksin proovima. Käsipumbal on mansett praguline , sellest ei ole mingit kasu. Lasin süstlaga törtsu bensiini karburaatori vanni ja tõmbasin nöörist - läks esimese matsuga käima (nii ta läheb alati) ja jäigi käima! See probleem on lahendatud. Generaatorit ei jõudnud täna näppima hakata.
Üks huvitav lahendus on sellel mootoril veel - nimelt ei ole karburaatoril segusiibrit (gaasisiiber), gaasid lähevad läbi karteri ja seal on väntvõlli vastukaaludega ühendatud mingi tsentrifugaaljõul toimiv siibrite süsteem. See siis mingit moodi reguleerib pöördeid, aga ei ole selle tööpõhimõttest aru saanud. Igatahes pöörded üles ei lähe , mootor käib vaikselt , natuke rohkem , kui tühikäigul.
Tänud Wikile abi eest!
Õnnetus muidugi, kuid nüüd oli hea puhastada vähemalt. Ja sai oletusi kontrollida - tundus, et tööpõhimõte sai selgeks. Igavene tegu oli toru tagasi panemisega. Esmalt vaja vana jupp välja puurida. Toru läbimõõt oli 3,2mm ja üsna sügaval kahe toru kõrval asus see auk. Trell ei mahu ligi ja käsifrees samuti. Tegin sae teritamise viilist puuri, 20cm pika , ja puurisin vana toru jupi välja. Aega võttis see puurimine koos puuri valmistamisega peaaegu 2 tundi. J toru jäi nüüd 8mm lühem ja ka see jämedam toru,mille sisse ta käib, tuli lühemaks teha.
Igatahes sättisin kõik kokku ja läksin proovima. Käsipumbal on mansett praguline , sellest ei ole mingit kasu. Lasin süstlaga törtsu bensiini karburaatori vanni ja tõmbasin nöörist - läks esimese matsuga käima (nii ta läheb alati) ja jäigi käima! See probleem on lahendatud. Generaatorit ei jõudnud täna näppima hakata.
Üks huvitav lahendus on sellel mootoril veel - nimelt ei ole karburaatoril segusiibrit (gaasisiiber), gaasid lähevad läbi karteri ja seal on väntvõlli vastukaaludega ühendatud mingi tsentrifugaaljõul toimiv siibrite süsteem. See siis mingit moodi reguleerib pöördeid, aga ei ole selle tööpõhimõttest aru saanud. Igatahes pöörded üles ei lähe , mootor käib vaikselt , natuke rohkem , kui tühikäigul.
Tänud Wikile abi eest!