03-12-2012, 19:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2012, 22:37 PM ja muutjaks oli Raudpats.)
Kuulklapp on jah käsipumba jagu. Ja töörežiimis ei ole see üldse vajalik. Sellest sain juba ammu aru.Käsipump mul ei tööta , kuna mansett on katki.
Karterist tuleb tõesti üks pisike kanalike ja see läheb kuidagi läbi karburaatori J toru külge ja sealt edasi alla bensiinipaaki. Seejärel läbi kõveriku üles tagasi ja siis veab ka bensiini kaasa karburaatorisse. See on see vigur, mille kohta Ameerika sõber ütles "injection". Selle pildi peal on enam-vähem kõik õigesti kirjas. http://album.ee/node/27558963/50304213
Ja see jäme auk(pos.8 joonisel) on ilmselt siis üleliigse bensiini tagasi valgumiseks vajalik.
Aga mille kuradi jaoks on vajalik see kaitseklapp bensiinipaagil, seda ma küll ei mõista. Mitte mingit ülerõhku paagis ei ole.
Generaator annab 115Volti ja 28,3A välja. Mitu kummalise kujuga pistikut ja üks vist E27 pirnipesa. Kas eestis on võimalik kusagilt saada mõni pirn, mis selle generaatori pealt põlema hakkaks? 115V on vist Ameerika standard. Ja on veel olemas 110V ja 127V , kas sellise pirni võib ka sinna ühendada?
Karterist tuleb tõesti üks pisike kanalike ja see läheb kuidagi läbi karburaatori J toru külge ja sealt edasi alla bensiinipaaki. Seejärel läbi kõveriku üles tagasi ja siis veab ka bensiini kaasa karburaatorisse. See on see vigur, mille kohta Ameerika sõber ütles "injection". Selle pildi peal on enam-vähem kõik õigesti kirjas. http://album.ee/node/27558963/50304213
Ja see jäme auk(pos.8 joonisel) on ilmselt siis üleliigse bensiini tagasi valgumiseks vajalik.
Aga mille kuradi jaoks on vajalik see kaitseklapp bensiinipaagil, seda ma küll ei mõista. Mitte mingit ülerõhku paagis ei ole.
Generaator annab 115Volti ja 28,3A välja. Mitu kummalise kujuga pistikut ja üks vist E27 pirnipesa. Kas eestis on võimalik kusagilt saada mõni pirn, mis selle generaatori pealt põlema hakkaks? 115V on vist Ameerika standard. Ja on veel olemas 110V ja 127V , kas sellise pirni võib ka sinna ühendada?