04-12-2012, 22:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2012, 11:25 AM ja muutjaks oli donn.)
Kasutades avara interneti võimalusi - lisatugi mootori juurest:
![[Pilt: be69ba286fa5ca537cc5a2e397e58fa5.jpg]](http://212.47.219.162/dynamic/timg/b/e/be69ba286fa5ca537cc5a2e397e58fa5.jpg)
Muudatus:
Möödunud pühapäeval katsetasin ka enda saeraami esimest korda ära. Eile sai viimast korda enne lahtimonteerimist proovida (http://www.youtube.com/watch?v=6D0bk3RpyoQ).
Lati ots vibreerib küll, kuid ainult senikaua, kuni kett on korralikult võtma hakanud, kindlasti kavatsen selle ülalnäidatud pildi eeskujul kinnitada. Mändi ja kuuske laseb nagu võid, videos proovitud haava ja niisama lõigatud tamme puhul värises kui kurat - seda siis vedela raami ja maa külge kinnitamata raudtee tõttu.
Kes iganes endale sellist atribuuti teha kavatseb, vaadake uuemaid venelaste minisaeraami versioone, need tunduvad stabiilsemad.
Mul on ketiõlitus toodud läbi baseerimisplaadi lati servale - seda siis sellepärast, et lõikus toimub ketti lükates ja õli jookseb kohe lõikeservale (sedasi viiakse ka saepuru kiilrihmadest ja -seibidest eemale). Seda ma muidugi ei tea, kuidas tähiku laager vastu peab, aga puudub ju ka mootorsael lati otsas otsene õlitus...
![[Pilt: be69ba286fa5ca537cc5a2e397e58fa5.jpg]](http://212.47.219.162/dynamic/timg/b/e/be69ba286fa5ca537cc5a2e397e58fa5.jpg)
Muudatus:
Möödunud pühapäeval katsetasin ka enda saeraami esimest korda ära. Eile sai viimast korda enne lahtimonteerimist proovida (http://www.youtube.com/watch?v=6D0bk3RpyoQ).
Lati ots vibreerib küll, kuid ainult senikaua, kuni kett on korralikult võtma hakanud, kindlasti kavatsen selle ülalnäidatud pildi eeskujul kinnitada. Mändi ja kuuske laseb nagu võid, videos proovitud haava ja niisama lõigatud tamme puhul värises kui kurat - seda siis vedela raami ja maa külge kinnitamata raudtee tõttu.
Kes iganes endale sellist atribuuti teha kavatseb, vaadake uuemaid venelaste minisaeraami versioone, need tunduvad stabiilsemad.
Mul on ketiõlitus toodud läbi baseerimisplaadi lati servale - seda siis sellepärast, et lõikus toimub ketti lükates ja õli jookseb kohe lõikeservale (sedasi viiakse ka saepuru kiilrihmadest ja -seibidest eemale). Seda ma muidugi ei tea, kuidas tähiku laager vastu peab, aga puudub ju ka mootorsael lati otsas otsene õlitus...