05-12-2012, 18:47 PM
Tarka ei oska. Nõukogude lapse jalgratas, järgmise, moodsama mudeliga, mida sai kasutada nii 2 kui ka 3-rattalisena õppisin mina sellkauni ja kasuliku jalgrattasõidu kunsti selgeks. Sellist kolmerattalise hirmsasti äratrööbatud isendit müüakse saksa ebays meeleheitlikult 500.- euroga, väites, et on Karl Suure aegne üliharuldane....
Aga selline roostes isend, nagu teema autoril, on ka minul olemas. Näiteks vene esijalgrattaspetsialist Mjatiev kirjutab sellise ratta kohta
http://www.old-velo.ru/bike/len-met.jpg
et üks esimesi tööstuslikult toodetud nõukogude lastejalgrattaid, "okolo 1935" ja Leningradski Metalist. Kas see kõik just nii on, mina ei tea ja kindlasti ei ole teema ratas "okolo 1935".
Muide, seda moodsamat, topelttorudedga raamiga mudelit julgetakse ka DKV-ks kutsuda...
Aga selline roostes isend, nagu teema autoril, on ka minul olemas. Näiteks vene esijalgrattaspetsialist Mjatiev kirjutab sellise ratta kohta
http://www.old-velo.ru/bike/len-met.jpg
et üks esimesi tööstuslikult toodetud nõukogude lastejalgrattaid, "okolo 1935" ja Leningradski Metalist. Kas see kõik just nii on, mina ei tea ja kindlasti ei ole teema ratas "okolo 1935".
Muide, seda moodsamat, topelttorudedga raamiga mudelit julgetakse ka DKV-ks kutsuda...