Krossi Dnepr külgkorviga
#11

Järjekordne postitus.
Täna oli aega ja veetsin terve päeva garaazhis. Võtsin käigukasti maha ja lammutasin laua peal laiali. Kuigi kahtlustasin, et on silmaga näha katkiseid hambaid mõndadel hammasratastel, olid tegelikult kõik hammikad korralikud. Kuna mõistus veale pihta ei saanud, panin kasti kokku tagasi. Natuke jamamist oli, sest lahti tegin kasti nii, et vedav ja veetav võll jäid tagumise kaane külge ja tuli need sealt lahti võtta ja kasti sisse toppida. Õiges järjekorras ja korralikult muidugi Smile Kopsisin kaane peale ja panin kasti mootori külge tagasi, kiige raami külge, diffri alla ja ratta selle külge. Panin uue õli kasti ja läksin proovisõidule. Tagurdasin boksist välja, panin esimese sisse. Paraku aga teine käik enam ei lülitunud. Käiguhoob oli täiesti kinni. Ei aidanud tagurpidikäiguhoovaga meelitamine ega miski.

Ega siis midagi. Võtsin asja teist korda laua peal lahti. Selgus, et automaatsiduri hoovastik oli omalt kohalt lahti tulnud ja kasti põhjas vedelams. Nimelt polnud ühel tihvtil splinti ( kusjuuresmina seda sealt esimesel korral ära ei võtnud ja ei märganud ka, et on puudu) ja see oli muidugi oma pesast välja tulnud ja selle järel järgmised kolm detaili ja eks need seal takistasidki käikude lülitamist. Panin jupid omale kohale, traadist väänasin väikse splindi ja kõik kordus taas (kast kokku, omale kohale jne).

Teistkordsel proovisõidul oli kõik korras. Ka vigane teine käik oli korda saanud. Ei teagi, mis seal viga oli. Ju oli siis eelmise omaniku poolt veidike valesti kokku pandud. Igatahes päev oli korras ja võis joone alla tõmmata.

Nüüd tuleb tegeleda mootori korralikult käima saamisega. Madalatel pööretel sõites töötab ainult üks silinder. Pöördesse ajades toimivad mõlemad. Ka tühikäik on häirivalt kõrge, kuigi gaasitrossid on lõdvad ja karpade pealt on segusiibrid kõige alumisse asendisse seatud. Ka lisaõhu probleem pole, kuna karpa ja silindri vahelised tihendid on korralikud. Pean homme hakkama uurima.

Ja seda ka veel, et ka minu rattal pole originaalne kardaanimuhv, vaid mingi teine. Koosneb kahest plekist "taldrikust", mille vahel on kummimuhv, Kokku käib nelja poldiga. Ei tea, kas Muravei pooltelje ots, kuna pole selle masinaga kokku puutunud. Ja diffri korpus on ka lisatoega- üks ots toetub kiige otsa, teine ots diffri peale keevitatud torusse.

Ja värvimist veel vist planeerima ei hakka. Tuleb edasi arendada seda rotika välimust Smile

Tegin mõned pildid ka jutu illustreerimiseks, lisasin need manusesse.

Jürgen.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Pots ja postivahe.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: JyrkaEE - 27-11-2012, 14:21 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: isandpauk - 27-11-2012, 14:38 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: kopraonu - 27-11-2012, 15:57 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: Klein - 28-11-2012, 18:52 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: NoorKARU - 28-11-2012, 22:53 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: JyrkaEE - 03-12-2012, 00:20 AM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: isandpauk - 05-12-2012, 10:12 AM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: Erik - 04-12-2012, 19:40 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: Ranno - 04-12-2012, 21:27 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: Moto555 - 05-12-2012, 23:17 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: JyrkaEE - 08-12-2012, 21:34 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: camelion - 09-03-2014, 00:01 AM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: JyrkaEE - 13-03-2014, 23:23 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: camelion - 24-03-2014, 16:56 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: miilits - 09-03-2014, 06:36 AM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: I.A - 11-03-2014, 18:15 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: I.A - 16-03-2014, 20:48 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: camelion - 24-03-2014, 17:37 PM
RE: Krossi Dnepr külgkorviga - Autor: camelion - 24-03-2014, 20:27 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne