11-12-2012, 23:59 PM
vabandust, aga kui tuulutusest lebra välja ei aja, siis võiks ju arvata, et silinder on tihe.
ja kui asi järsku hakkas, siis pole kulumine teemaks.
muidu mootori peal on kleeps, kus seerianummer kirjas. selle nummeri järgi guugeldad ja leiad lihtsalt misiganes vajaliku detaili nummeri ja selle järgi üle maailma miljon müüjat.
aga enne jah võta korra klapikambri kaan maha ja vaata sisse.
ja veel, et sääretihendeid on ainult üks. kui ostma hakkad, siis kahte pole vaja.
ja kui asi järsku hakkas, siis pole kulumine teemaks.
muidu mootori peal on kleeps, kus seerianummer kirjas. selle nummeri järgi guugeldad ja leiad lihtsalt misiganes vajaliku detaili nummeri ja selle järgi üle maailma miljon müüjat.
aga enne jah võta korra klapikambri kaan maha ja vaata sisse.
ja veel, et sääretihendeid on ainult üks. kui ostma hakkad, siis kahte pole vaja.