Gaz 66 vahekast ja vints
#12

(11-12-2012, 22:09 PM)hulgus Kirjutas:  Minu viga, ei pannud tähele, et tegu vahekastiga, orig. väljavõtt oli käimakastist, aga puuriga pole kokkupuudet olnud.
(11-12-2012, 21:44 PM)Mufff Kirjutas:  ...
Kuna ehitatav auto tundub ikkagi raskemate killast olema, siis mina soovitaksin kasutada kas Gaz-i või Zil-i käigukasti koos vastava väljavõttega....
Projekt peaks olema siin:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=11772
Nagu juba esimestest postitustest lugeda, siis tegu "kaalujälgijate" projektiga, kus iga gramm arvel, Zili kasti kaal oli meil palju...?

Zil-i käigukast kaalub oluliselt rohkem kui Gaz 53 käigukast. Samas olen ma suure "Zil-i entusiastina" teadlik ka Zil-i käigukasti "rikkalikest mängimisvõimalustest". Zil-i käigukastile saab panna kolm väljavõtet. Kaks külgedele ja üks kasti peale. Lisaks veel üks väljavõte vahekasti peale. Seega kokku 4 väljavõtet (Zil 157 ja 131). Nagu aru saan, tahab omanik, et vints oleks mehaaniline ja sellest ka soov võtta vintsi vedu jõuväljavõttega.
Auto kaalust oleks pidanudki seda postitust alustama. Ka Gaz 66-e vints on omajagu raske, kuid samas võimas. Ühe variandina võid mõelda ka kahe UAZ vahekasti kasutamist. Mitte jadamisi vaid paralleelselt. Sellisel juhul pead leidma võimaluse, kuidas ühendada omavahel kastide sisendid (näiteks ketiga, hammasrataste või rihmaga). Sõltuvalt ülekandearvust, tekib sellisel juhul kaks näiteks samal kiirusel pöörlevat vahekasti. Esimene veab sildasid ringi ja teisel on kaks vaba otsa, üks ees ja teine taga, millele võib vintsi külge aretada. Esimese vahekasti neutraalasendi puhul saad ainult vintsida. Lisavõimalusena saab vahekasti hammasrattaid sisse ja välja lülitades vedada aeglaselt ja vintsida kiiresti ning vastupidi ja nii edasi. Lisaks sellele saab teise vahekasti panna ka neutraalasendisse, et vähendada mootori koormust sõidu ajal. Omamoodi perversne, kuid ka sellistel perverssustel võivad olla omad võlud Big Grin

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: erik78 - 09-12-2012, 11:26 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: hulgus - 09-12-2012, 11:54 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Daff - 09-12-2012, 12:52 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: muska71 - 09-12-2012, 12:52 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Külahull - 09-12-2012, 12:56 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: 2715 - 09-12-2012, 15:10 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: erik78 - 09-12-2012, 16:23 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: erik78 - 11-12-2012, 00:23 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: 2715 - 11-12-2012, 18:04 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Mufff - 11-12-2012, 21:44 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: hulgus - 11-12-2012, 22:09 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Mufff - 12-12-2012, 08:23 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: kaasik - 12-12-2012, 09:41 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: v6sa - 12-12-2012, 13:52 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: raulex - 12-12-2012, 10:23 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Jahimees - 12-12-2012, 11:04 AM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: erik78 - 12-12-2012, 13:48 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: raulex - 12-12-2012, 14:31 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: erik78 - 12-12-2012, 16:50 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Jahimees - 13-12-2012, 20:02 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: 2715 - 13-12-2012, 22:06 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: erik78 - 27-12-2012, 22:35 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Külahull - 16-02-2013, 15:13 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: tammetonu - 16-02-2013, 19:34 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Külahull - 16-02-2013, 22:47 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: btr60 - 17-02-2013, 19:49 PM
RE: Gaz 66 vahekast ja vints - Autor: Külahull - 18-02-2013, 10:17 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne