14-12-2012, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2012, 09:45 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Kõigepealt võiks täpsustada, millisel pingel drell töötab. Minu teada on olemas 9,6V, 12V, 14V, ja 18V akudrellid. 12V puhul peaks 1:1 külge minema, jälgi vaid polaarsust. Lased mõnel vanal drelliakul soolikad välja ja joodad välise aku juhtmed originaalaku klemmide külge.
Kui pinge erineb originaalist, saab ka hakkama, kuid läheb keerulisemaks. Vaja on pingemuundurit, mis maksab veits raha ning tahab jahutust. 14V drell peaks ka 12V-ga talutavalt ringi käima, on vaid uimasem ja nõrgem.
Kas projekt tuleneb vajadusest kasutada drelli kusagil elektrivõrgust kaugel, kus saadaval vaid auto pardaelekter või ei raatsi lihtsalt drellile uut akut osta?
Kui pinge erineb originaalist, saab ka hakkama, kuid läheb keerulisemaks. Vaja on pingemuundurit, mis maksab veits raha ning tahab jahutust. 14V drell peaks ka 12V-ga talutavalt ringi käima, on vaid uimasem ja nõrgem.
Kas projekt tuleneb vajadusest kasutada drelli kusagil elektrivõrgust kaugel, kus saadaval vaid auto pardaelekter või ei raatsi lihtsalt drellile uut akut osta?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.