14-12-2012, 11:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2012, 11:33 AM ja muutjaks oli Alts.)
Kiire minupoolne nägemus elektrist.
Drell vajab pinget 12V ja oletame, et tema võimsus on lihtsuse mõttes 120W.
Ampritega mõõdetakse voolutugevust ja saadakse see jagades tarbitava võimsuse (120W) voolupingega (12V) = 10A
Autoakul on mahutavus märgitud ampertundides ja puhtteoreetiliselt on 64A aku võimeline eelnäites olevat drelli keerutama 6,4 tundi. Praktikas muidugi vähem.
Edit.
Seega amprid ei ole takistus vaid nagu juba varasemalt mainiti voolupinge (seade peab töötama pingel 12V)
Drell vajab pinget 12V ja oletame, et tema võimsus on lihtsuse mõttes 120W.
Ampritega mõõdetakse voolutugevust ja saadakse see jagades tarbitava võimsuse (120W) voolupingega (12V) = 10A
Autoakul on mahutavus märgitud ampertundides ja puhtteoreetiliselt on 64A aku võimeline eelnäites olevat drelli keerutama 6,4 tundi. Praktikas muidugi vähem.
Edit.
Seega amprid ei ole takistus vaid nagu juba varasemalt mainiti voolupinge (seade peab töötama pingel 12V)