16-12-2012, 19:00 PM
Olen ise mõnedele diisel pillidele elu sisse puhunud korraliku kaane remondiga - olenematta sellest, et alumine ots on sutsuke hõreda võitu.
Mina pakun välja kaks teooriat mis arvatavasti mõlemad kimbutavad seda mootorit.
Esiteks süüde/ pumba ajastus vale.
Teiseks arvatavasti kaane remont on üle aisa tehtud.
Rõngastega võib ka mingi jama olla.
Ise olen T-40 mootori pannud tööle ka nii, et süüde on umbes 15 kraadi hiline (5 auku - kuskilt jäi meelde, et üks auguvahe on 3 kraadi).
Sellise seadega tossas jubedalt ja jõudu vähe ja raskelt kogub pöördeid.
Mina pakun välja kaks teooriat mis arvatavasti mõlemad kimbutavad seda mootorit.
Esiteks süüde/ pumba ajastus vale.
Teiseks arvatavasti kaane remont on üle aisa tehtud.
Rõngastega võib ka mingi jama olla.
Ise olen T-40 mootori pannud tööle ka nii, et süüde on umbes 15 kraadi hiline (5 auku - kuskilt jäi meelde, et üks auguvahe on 3 kraadi).
Sellise seadega tossas jubedalt ja jõudu vähe ja raskelt kogub pöördeid.
Come to the dark side, we have cookies!