17-12-2012, 15:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2012, 16:02 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Kui odavtootjad nõuetele järele jõuavad, on nende toode sama kallis kui "kalli" tootja oma.
Saan aru, mida ksf! Aspelund oma jutu ja maitseka illustratsiooniga öelda tahab ja osaliselt ka nõustun temaga. Aga jääb vaevama küsimus, kuidas tõstab turvalisust see, kui mingi pirni vahetamiseks tuleb pool päeva autot lammutada? Ja miks ei tohi auto olla kodus remonditav? Kui seegi on puhtalt turvalisuse pärast, siis küsiks, kui mitu protsenti õnnetustest juhtub tehnilise rikke tõttu?
Tegu on ikke kasumiahnusega. India sõnnik on muidugi teine äärmus. Tegelikult oleks huvitav teada, kuidas mõjuks meie liiklusele mingi 20-30% selliseid "invaliidikärusid". Kas tuleks kaos? Maailmalõpu kõrval ei ole sel muidugi tähtsust...
Saan aru, mida ksf! Aspelund oma jutu ja maitseka illustratsiooniga öelda tahab ja osaliselt ka nõustun temaga. Aga jääb vaevama küsimus, kuidas tõstab turvalisust see, kui mingi pirni vahetamiseks tuleb pool päeva autot lammutada? Ja miks ei tohi auto olla kodus remonditav? Kui seegi on puhtalt turvalisuse pärast, siis küsiks, kui mitu protsenti õnnetustest juhtub tehnilise rikke tõttu?
Tegu on ikke kasumiahnusega. India sõnnik on muidugi teine äärmus. Tegelikult oleks huvitav teada, kuidas mõjuks meie liiklusele mingi 20-30% selliseid "invaliidikärusid". Kas tuleks kaos? Maailmalõpu kõrval ei ole sel muidugi tähtsust...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.