T40 surveaste
#35

Kuna tegu on kompressioonsüütega , ise küsid juba ise vastad.

Kompressiooni mõõda külmast pärast ja kontrolli see uuesti üle

See peab olema selline nagu ette on nähtud, sest seal on ka muid nüansse kui sa aru saad pumbast tulevad kogused on välja arvestatud ikkagi mingi valemi järgi.

Kompressiooni erinevused ei ole lubatud, sest see mootor lihtsalt ei käi kuna silindris toimub mingi ebamäärane põlemine, olgu see sinine suits või silindrisse sattuva õli jms põlemine, valepidi rõngad lasevad ka õli üles ja kui põlemisega midagi nihu siis põlemata küte peseb seda õlikile ka maha.

Ühesõnaga jama igasugust

Jõud tuleb põlemisest ja põlemiskambris toimuvast..

Osadel kolvidel on osa põlemiskambrist ka siis kolvi sees ja seda võiks mahu testiga mõne mitte kiiresti aurustuva vedelikuga mõõta.Olgu see diisel või piim, vesi

Püüa välja selgitada kus on viga, mida tegid, kuidas tegid ja kus kas mida valesti ja kui foorumist abi otsid siis väljenda ennast selgelt ja detailselt ja ära häbene seda, et midagi läks valesti.Sa küsid nõu ja abi ja tahad asjas selgust

Tegijal juhtub nii mõndagi.

Väga vale on arusaam, et kolvigupp uus kohe uued jutud kui pole selgeks tehtud tegelikult vea põhjust.Katkise klapivedru pärast tervet kolvigruppi välja vahetama ei hakka?

Kuna sinu silindreid ja klappe on sätitud ja tehtud midagi millest hetkel on raske aru saada siis mitte just kõige parema kompressiooni põhjustajaks ei ole ainult kulunud hülsid, rõngad vms.

Mitte üks kolvirõngas ei kulu kuskile sisse ja seda enam kui ta on valepidi ja
ellipsis(tolerantsist väljas olev)silinder, kolb,rõngas ei kulu ka ümmarguseks tagasi.

Klappidel on külmad vahed, kuumad vahed ja klappe ei tehta põlve otsas.Seda teeb mees , kes teab täpselt mida teeb ja etteantud mõõtude järgi.

Kui klapipesad lõigati uued siis loevad nii taldriku randi kaugused jne sügavused ja ma eeldan, et ka väsinud klapivedrud said ennem lahti võtmist järgi kontrollitud (juhtpukside analüüsimisest vahetusest pole märke) et need ei oleks katki vms.

Nukkvõll kui kulunud?

Kolvigrupp kaalutakse ja mõõdetakse sisse ja viimane kui lõtk, vahe mõõdetakse kui soovid mootorit hästi käima saada hoitakse kaalus, et vältida põskede tagumist ja kiiret ellipsisse kulumist.

Kolvirõngastel on profiilid ja rõngad peavad olema 100 protsenti õigeti peal ja pilude vahed mõõdetud, asetus kraadid õiged.

2 taktilisel mootoril pilu aknasse lased on segamini mootor

Ennem kui lahti võtad hoia vana lonkav analüüsimseks koos, hiljem keerulisem seda viga otsida.

Pihustite torud peavad olema sirged, mitte muljutud vms(segab norm.tööd kohe), tagasivoolud avatud ja veel parema käimise saavutamiseks olen neid isegi eraldanud yhisest suurest trassist

Käima su mootor läheb aga ta ei käi seda enam, et pump on kontrollitud stendis ja kogused said paika aga suhe kompressiooniga on paigast, lihtsamalt selgitades on gaasijaotusega midagi mäda,sees klappide ja kolvidega kui märgid paigas ja kõik muu korras.


Kasuta alati head õli mootoris, hõõrdumisest põhjustatud küttekulu on ebameeldiv küttearvetest-remondiarveteni välja ja korras mootorit on odavam üleval pidada kui mingi jamaga lumehanges maadelda ja poe vahet käia.

Pumba pea keeramine ei aita, sellega sa kaugemas tulevikus põlenud klappide jms tõmbad endale häda kaela.

Kompressiooni on vaja ja selgita põhjus välja, miks seda ei ole alates komp.hoovast kuni viimasena mootori lahti võtmiseni.
Õhu juurde ja väljapääs vabasta ja tee test.

Hiirepesad sisselaskes ja varblased herilased ei ole mootorisse teretulnud

Mina lähtun sellest, et sisu on väga hea ja 50 töötundi on juba piisav aeg, et sisse töötada.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T40 surveaste - Autor: kaller - 26-11-2012, 20:54 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Daff - 26-11-2012, 21:32 PM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 26-11-2012, 21:39 PM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 26-11-2012, 23:22 PM
RE: T40 surveaste - Autor: v6sa - 27-11-2012, 09:58 AM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 27-11-2012, 21:43 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Wiki432 - 27-11-2012, 22:54 PM
RE: T40 surveaste - Autor: v6sa - 28-11-2012, 10:34 AM
RE: T40 surveaste - Autor: lauren - 27-11-2012, 22:13 PM
RE: T40 surveaste - Autor: traavers - 27-11-2012, 22:33 PM
RE: T40 surveaste - Autor: pen.skar - 28-11-2012, 13:56 PM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 28-11-2012, 21:58 PM
RE: T40 surveaste - Autor: v6sa - 29-11-2012, 09:48 AM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 30-11-2012, 22:44 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Gravity - 29-11-2012, 15:23 PM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 29-11-2012, 19:47 PM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 01-12-2012, 12:08 PM
RE: T40 surveaste - Autor: v6sa - 01-12-2012, 16:15 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Wiki432 - 01-12-2012, 18:40 PM
RE: T40 surveaste - Autor: maisalup - 01-12-2012, 19:22 PM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 01-12-2012, 20:29 PM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 01-12-2012, 21:28 PM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 14-12-2012, 00:14 AM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 14-12-2012, 12:53 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Daff - 14-12-2012, 16:14 PM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 14-12-2012, 23:42 PM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 15-12-2012, 00:08 AM
RE: T40 surveaste - Autor: maisalup - 15-12-2012, 19:50 PM
RE: T40 surveaste - Autor: muska71 - 15-12-2012, 21:12 PM
RE: T40 surveaste - Autor: maisalup - 16-12-2012, 09:30 AM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 16-12-2012, 19:00 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Talupoeg taluja - 16-12-2012, 19:14 PM
RE: T40 surveaste - Autor: kaller - 16-12-2012, 20:05 PM
RE: T40 surveaste - Autor: phyl - 16-12-2012, 21:38 PM
RE: T40 surveaste - Autor: Moto555 - 17-12-2012, 21:54 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne