17-12-2012, 22:51 PM
See pirni vahetuse teema paneb vägisi kirjutama. Ja seda oma kogemusest Skoda Octaviaga. Sattusin kord pimedal ajal Tartust Tallinna sõitma, kui avastasin, et üks lähituli ei põle. Keerasin Statoili, ostsin pirni ja asusin seda siis vahetama. Et mis see siis ikka on. Ja läks selleks ikka hulk aega ja vandumist ning vahepeal kiikasin ka manuaali, kus soovitati pirni vahetuseks pöörduda töökotta. Sain siis suure vaeva, pugemise ja väänlemisega selle vahetatud ja arvasingi, et ju see nii käibki. Aga... Ükskord korralisest hooldusest tulles märkasin, et üks parktuli ei põle ja palusin selle siis töökojal vahetada. Ja siis ma nägin kuidas see mõne hetkega käis - plastist tule kinnituse mutter tuli ära keerata, lambi alt konksust tõmmates eraldus kogu tuli ja mis keerulist siis pirni vahetada. Vot nii. Tootja oli selle lahenduse siis välja mõelnud kuid seda ei peetud avaldamiseks tavatarbijale.