18-12-2012, 00:05 AM
(17-12-2012, 23:39 PM)Killer666 Kirjutas:(14-12-2012, 12:26 PM)hulgus Kirjutas: Sellisel juhul ei saaks ju autol peale starteri ja signaali muid asju kasutada, sest tarbijad ju kõik juhtmetega samamoodi aku küljes. läbivad amprid, ehk siis voolutugevuse määrab ära tarbija ise oma takistusega.
Eelmainit 14V tarbija töölerakendamine 12V pealt võib veel õnnestuda, kahjuks mõjub alapingel töötamine hävitavalt ressursile. Analoog: miks kõrbevad starterid jm el. mootorid, just siis kui neid kurnata tühja akuga (alapingega) käiates?
Et siis sinu jutu järgi kui ma originaalkonditsioonis drelliga keeran kruve poole gaasiga , siis kärssab drelli mootor maha ?
loe palun uuesti...
Kärssamise jutt käis auto starterite ja eriti vintsi mootori kohta, tühja akuga käiates.
Aga saad ka drelli mootorist jagu, kui see auto aku otsa ühendatud. Kui drell ülekoormuse all kinni väänata, siis võid hakata sekundeid lugema, mis lõpuni jäänud...
Ei tapa mitte ainult ülepinge, vaid ka alapinge.