22-12-2012, 01:40 AM
Korra olen mõõtnud ja võrrelnud, hiina hid koplekt, soojenedes tarbib üle 5A palju täselt ei tea, 5A juures lõppes skaala ära. Peale süttimist jääb sinna 3,5A tuuri, H7 halogen sama.
Ehk siis töötava mootori korral 13,8v pinge juures 48.3W
[/quote]
Proovisin sama asja,käivitamisel näitas tester minul 8A(plokile oli kirjutatud max 12A)edasisel põlemisel jäi 3,81A juurde(plokil 4A) H7 halogeeni põlemisel näitas tester 3,88A.Seega tõesti üsna sarnane tarbimine.
Aastaid on mul autos Duracelli taskulamp,nüüd ostsin uue sammuti Duracelli toote aga seekord Lediga.Neid kaht lampi ühendavab ainult patareid.Kohe tekkis mõte kumb kestab kauem,valgustatus on nagu öö ja päev.
Muretsetud sai neljane R6 patareide komplekt 89senti(kõige odavam et test liiga pikaks ei lähe)enne testi sai mõõdetud kõigi patareide pinged.
Nii siis hõõgpirniga lambis on pirn 2,2V 0,6A ,patareid 1,663V ja 1,669V.
Led lambil Daylite technologial 3W led 80Lumenit,patareid 1,623V ja 1,646V.
1,5m kaugusele seinele näitas Led 65-70cm valge laigu,hõõgpirniga sain 18-20cm kollase täpi(ostes oli päris hea lamp)
Olin valmis vähemalt"poole päevaseks" ürituseks.
Kuid kahetunni pärast avastasin et hõõgpirn ei põle ja led oli pea poole tuhmim.Mõõtsin uuesti pinged esimesel 0,834V ja 0,847V teisel 0,969V ja 0,927V.
Lediga katse jätkus:tunni pärast oli temaga veel võimalik luku auku leida,veel tund hiljem oli seis sama.Kuna edasi muutusi ei tähendanud lõpetasin katse.Patareide pinge oli selleks ajaks langenud 0,878 ja 0,919V.
Igatahes täheldasin Ledi lambi üleolekut kõigis parameetrites hõõglambist.
Autovalmistajad ütlevad autodel Led tulede elueaks 15aastat,kui see nii ka on,siis pole see üldse paha
Ehk siis töötava mootori korral 13,8v pinge juures 48.3W
[/quote]
Proovisin sama asja,käivitamisel näitas tester minul 8A(plokile oli kirjutatud max 12A)edasisel põlemisel jäi 3,81A juurde(plokil 4A) H7 halogeeni põlemisel näitas tester 3,88A.Seega tõesti üsna sarnane tarbimine.
Aastaid on mul autos Duracelli taskulamp,nüüd ostsin uue sammuti Duracelli toote aga seekord Lediga.Neid kaht lampi ühendavab ainult patareid.Kohe tekkis mõte kumb kestab kauem,valgustatus on nagu öö ja päev.
Muretsetud sai neljane R6 patareide komplekt 89senti(kõige odavam et test liiga pikaks ei lähe)enne testi sai mõõdetud kõigi patareide pinged.
Nii siis hõõgpirniga lambis on pirn 2,2V 0,6A ,patareid 1,663V ja 1,669V.
Led lambil Daylite technologial 3W led 80Lumenit,patareid 1,623V ja 1,646V.
1,5m kaugusele seinele näitas Led 65-70cm valge laigu,hõõgpirniga sain 18-20cm kollase täpi(ostes oli päris hea lamp)
Olin valmis vähemalt"poole päevaseks" ürituseks.
Kuid kahetunni pärast avastasin et hõõgpirn ei põle ja led oli pea poole tuhmim.Mõõtsin uuesti pinged esimesel 0,834V ja 0,847V teisel 0,969V ja 0,927V.
Lediga katse jätkus:tunni pärast oli temaga veel võimalik luku auku leida,veel tund hiljem oli seis sama.Kuna edasi muutusi ei tähendanud lõpetasin katse.Patareide pinge oli selleks ajaks langenud 0,878 ja 0,919V.
Igatahes täheldasin Ledi lambi üleolekut kõigis parameetrites hõõglambist.
Autovalmistajad ütlevad autodel Led tulede elueaks 15aastat,kui see nii ka on,siis pole see üldse paha
