27-12-2012, 16:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2012, 16:18 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Mehed-poisid-kotkad elik vanatehnika (talve)rallihuvilised võiduajajad!
Suund ja suunamine on ju olnud väga kaua aastaid selge või mis? Olen seda ka korduvalt välja öelnud aga Eesti häda on see, et meid on liiga vähe ja nendest veel omakorda liiga vähe tegelasi, kes tahtnuks tõsisemat-sisulisemat regulaarsus-sporti teha. Aga seda ikkagi koos stiili ja "mängulisusega".
Kogu Uunikute Talveralli on läbi aastate alates kõige esimesest toimunud lustlikust kulgemisest Narva-Jõesuusse sisaldanud replicaid aga selliselt, et need autod näeks välja võimalikult tõetruud, FIA homologeering pole olnud absoluutselt oluline. See tähendab mõningast lisavarustust koos vastava teibituuninguga.
Suund on olnud stabiilselt Historic Regularity Rally poole KOOS vastava sõitva tehnika arenguga aga ilma liiga kardinaalse homologeeringuta. Alternatiiviks minu arust täiesti mõtetule kohalikule miki-hiire rahvarallile, kus sõidetakse ümber ühe augu olematud kilomeetrid vägagi suure raha eest.
Me oleme ju ikka kasutanud väljendeid "kohalik Dakar" või "kohalik Safari ralli" etc, seda tänu talvistele ilmaoludele. Aga ka "road racing" või "targa Estonia". Kõiki neid elemente on Talverallid sisaldanud. Ning ärge unustage,e tseda me teeme põhimõtteliselt kahekesti, millest kogu "välja mõtlemine, kokku leppimine, üles tähendamine, Legendide tegemine jne" on vaid minu õlul. Tiina kirjutab kõrvalistmel ja on lihtsalt kodus toeks kasvõi söögi tegemisega + see poole, milels Tema on tugevaim: raamatupidamine. Rallipäeval tulevad lihtsalt niisama appi meie pere parimad sõbrad Kohtunikeks ja ongi kõik.
Asi, millest me aru ei saa, on Talveralli fenomen ja see meeletu huvi. Suur enamus, kes on korra tulnud, on ka jäänud. Kui aastate eest oli eesmärk ka kandepinna suurendamine ehk kvantiteet kvaliteedi arvelt, siis isiklikult lootsin teatud hetkel "iseeneselikku" tekkivat kriitikameelt ning jõuvankrite kvalitatiivset kasvu. Aga seda EI OLE juhtunud!!! AINUS 100% ootuspärane jõuvanker kõigi toimunud Talverallide peale on olnud eelmise aasta ksf! Henki historic-Mosse. Loomulikult on läbi aastate osalenud veel terve ühe korraliku ralli jagu absoluutselt pädevat tehnikat, mida ei peakski kuidagi "rallimaks" ehitama või selleks spetsiaalselt restaureerima. Kõik, mis jääb "enne-1964" + tõelised üleilmsed megaharuldused a'la Bricklin, on "õige värk".
Kandilised Mossed-Ladad-Volgad on meie ajalooline paratamatus ja neid pole kunagi olnud plaanis eemaldada või neid kuidagi halvustada aga nendegi kvaliteet on ajapikku langenud. Ning kõige tähtsam on ju see ,kuidas ennast ISE jõuvankrite roolis tuntakse ning kuidas see pealtvaatajale välja paistab.
Ses suhtes on Pille teinud ülimalt tänuväärset pildistamistööd ja Tema albumitest saab kokku panna tõelise uhke galerii. Sellise, mis ei jäta mitte ühelegi maailma kõige radikaalsemalegi vanatehnika- ja historic-spordi huvilisele muljet, et Eesti Oldtimers Winterrally oleks kuidagi lihtne, suvalise käruga sõidetav ja "möödaminnes" võidetav. Tegelikult on ju asi hoopis raskem ja keerulisem, kui meile "vanadele kaladele" seestpoolt tundub. Tegelik tase on ikkagi VÄGA KÕVA ja me saaks tegelikult pisut radikaalsemate osalustingimustega nii kuratlikult uhke vanaauto ekstreemsõidu kokku, et ülejäänutel rahvastel jääb vaid ahhetada ja konstanteerida fakti "crazy estonians..."
Lihtsalt mõned meenutused ja kui need kenasti kõik kokku panna, võtab mõnujudinad seljale küll
Ning see on vaid tõsiste vanakeste galerii Pille piltidest, kus on tabatud reaalne võidu sõitmine, näoilmed, lume lendamine, kiivrid/traksid/mikrofonid, külgees sõit etc aga see kõik külmas ilmas paksus lumes ja selgelt vägagi sportlikus stiilis- selle peaks suisa eraldi teemana tegema. Ja autod, millest saab ka kõige radikaalsem vanatehnikahuviline aru, et tegu on historicuga selle parimas tähenduses!
![[Pilt: uunik2975.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album11/uunik2975.jpg)
![[Pilt: uunik2960.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album11/uunik2960.jpg)
![[Pilt: uunik2983.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album11/uunik2983.jpg)
![[Pilt: uunik118.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album47/uunik118.jpg)
![[Pilt: uunik0579.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album170/uunik0579.jpg)
![[Pilt: uunik0574.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album170/uunik0574.jpg)
![[Pilt: uunik1783.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album170/uunik1783.jpg)
![[Pilt: uunik0514.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0514.jpg)
![[Pilt: uunik0647.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0647.jpg)
![[Pilt: uunik869.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik869.jpg)
![[Pilt: uunik249.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik249.jpg)
![[Pilt: uunik065.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album342/uunik065.jpg)
![[Pilt: uunik174.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album342/uunik174.jpg)
![[Pilt: uunik074.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album342/uunik074.jpg)
Need siis mõned esimesed ettejuhtunud tõsisemast sportlikust tasemest rääkivad pildid koos näoilmetega (ei luba üle 15 pildi postitusse panna
):
![[Pilt: uunik467.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik467.jpg)
![[Pilt: uunik496.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik496.jpg)
![[Pilt: uunik523.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik523.jpg)
![[Pilt: uunik480.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik480.jpg)
![[Pilt: uunik462.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik462.jpg)
![[Pilt: uunik0294.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0294.jpg)
![[Pilt: uunik0281.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0281.jpg)
Suund ja suunamine on ju olnud väga kaua aastaid selge või mis? Olen seda ka korduvalt välja öelnud aga Eesti häda on see, et meid on liiga vähe ja nendest veel omakorda liiga vähe tegelasi, kes tahtnuks tõsisemat-sisulisemat regulaarsus-sporti teha. Aga seda ikkagi koos stiili ja "mängulisusega".
Kogu Uunikute Talveralli on läbi aastate alates kõige esimesest toimunud lustlikust kulgemisest Narva-Jõesuusse sisaldanud replicaid aga selliselt, et need autod näeks välja võimalikult tõetruud, FIA homologeering pole olnud absoluutselt oluline. See tähendab mõningast lisavarustust koos vastava teibituuninguga.
Suund on olnud stabiilselt Historic Regularity Rally poole KOOS vastava sõitva tehnika arenguga aga ilma liiga kardinaalse homologeeringuta. Alternatiiviks minu arust täiesti mõtetule kohalikule miki-hiire rahvarallile, kus sõidetakse ümber ühe augu olematud kilomeetrid vägagi suure raha eest.
Me oleme ju ikka kasutanud väljendeid "kohalik Dakar" või "kohalik Safari ralli" etc, seda tänu talvistele ilmaoludele. Aga ka "road racing" või "targa Estonia". Kõiki neid elemente on Talverallid sisaldanud. Ning ärge unustage,e tseda me teeme põhimõtteliselt kahekesti, millest kogu "välja mõtlemine, kokku leppimine, üles tähendamine, Legendide tegemine jne" on vaid minu õlul. Tiina kirjutab kõrvalistmel ja on lihtsalt kodus toeks kasvõi söögi tegemisega + see poole, milels Tema on tugevaim: raamatupidamine. Rallipäeval tulevad lihtsalt niisama appi meie pere parimad sõbrad Kohtunikeks ja ongi kõik.
Asi, millest me aru ei saa, on Talveralli fenomen ja see meeletu huvi. Suur enamus, kes on korra tulnud, on ka jäänud. Kui aastate eest oli eesmärk ka kandepinna suurendamine ehk kvantiteet kvaliteedi arvelt, siis isiklikult lootsin teatud hetkel "iseeneselikku" tekkivat kriitikameelt ning jõuvankrite kvalitatiivset kasvu. Aga seda EI OLE juhtunud!!! AINUS 100% ootuspärane jõuvanker kõigi toimunud Talverallide peale on olnud eelmise aasta ksf! Henki historic-Mosse. Loomulikult on läbi aastate osalenud veel terve ühe korraliku ralli jagu absoluutselt pädevat tehnikat, mida ei peakski kuidagi "rallimaks" ehitama või selleks spetsiaalselt restaureerima. Kõik, mis jääb "enne-1964" + tõelised üleilmsed megaharuldused a'la Bricklin, on "õige värk".
Kandilised Mossed-Ladad-Volgad on meie ajalooline paratamatus ja neid pole kunagi olnud plaanis eemaldada või neid kuidagi halvustada aga nendegi kvaliteet on ajapikku langenud. Ning kõige tähtsam on ju see ,kuidas ennast ISE jõuvankrite roolis tuntakse ning kuidas see pealtvaatajale välja paistab.
Ses suhtes on Pille teinud ülimalt tänuväärset pildistamistööd ja Tema albumitest saab kokku panna tõelise uhke galerii. Sellise, mis ei jäta mitte ühelegi maailma kõige radikaalsemalegi vanatehnika- ja historic-spordi huvilisele muljet, et Eesti Oldtimers Winterrally oleks kuidagi lihtne, suvalise käruga sõidetav ja "möödaminnes" võidetav. Tegelikult on ju asi hoopis raskem ja keerulisem, kui meile "vanadele kaladele" seestpoolt tundub. Tegelik tase on ikkagi VÄGA KÕVA ja me saaks tegelikult pisut radikaalsemate osalustingimustega nii kuratlikult uhke vanaauto ekstreemsõidu kokku, et ülejäänutel rahvastel jääb vaid ahhetada ja konstanteerida fakti "crazy estonians..."
Lihtsalt mõned meenutused ja kui need kenasti kõik kokku panna, võtab mõnujudinad seljale küll

![[Pilt: uunik2975.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album11/uunik2975.jpg)
![[Pilt: uunik2960.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album11/uunik2960.jpg)
![[Pilt: uunik2983.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album11/uunik2983.jpg)
![[Pilt: uunik118.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album47/uunik118.jpg)
![[Pilt: uunik0579.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album170/uunik0579.jpg)
![[Pilt: uunik0574.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album170/uunik0574.jpg)
![[Pilt: uunik1783.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album170/uunik1783.jpg)
![[Pilt: uunik0514.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0514.jpg)
![[Pilt: uunik0647.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0647.jpg)
![[Pilt: uunik869.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik869.jpg)
![[Pilt: uunik249.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik249.jpg)
![[Pilt: uunik065.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album342/uunik065.jpg)
![[Pilt: uunik174.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album342/uunik174.jpg)
![[Pilt: uunik074.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album342/uunik074.jpg)
Need siis mõned esimesed ettejuhtunud tõsisemast sportlikust tasemest rääkivad pildid koos näoilmetega (ei luba üle 15 pildi postitusse panna

![[Pilt: uunik467.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik467.jpg)
![[Pilt: uunik496.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik496.jpg)
![[Pilt: uunik523.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik523.jpg)
![[Pilt: uunik480.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik480.jpg)
![[Pilt: uunik462.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album293/uunik462.jpg)
![[Pilt: uunik0294.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0294.jpg)
![[Pilt: uunik0281.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0281.jpg)
![[Pilt: uunik0678.jpg]](http://www.rallifotod.eu/album238/uunik0678.jpg)