30-12-2012, 15:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2012, 16:05 PM ja muutjaks oli asjaarmastaja.)
Tegelikult ega siin mingit eneseületamist ei peaks olema. vaatad asjakohasesse tabelisse, mille viide siin
http://redhunter.com/blog/2010/02/16/ari...refixes-2/
...ja siis veidikene loogikat ka juurde. No ma arvan et 350 cc ja 500+cc tsiklite bensupaagid peavad ju erinevad (ka erinevate kinnitustega) olema! ...ja paak ning paagijalad käivad mul küll ideaalselt omavahel kokku - siit ka ülejäänud loogika.
...ja minu jaoks on see piisavalt veenev. Tõde on see et kui kellelgi selle kontrollimise vajadus ületab raha säilitamise tungi, siis ega seda saa talle ju keelata
Ka teema algataja poolt alguses lisatud viites olevates kirjeldustes on öeldud et täht G lisati raaminubrisse alates 1937 tähistamaks Square Four ja Supersport tsikleid.
http://redhunter.com/blog/2010/02/16/ari...refixes-2/
...ja siis veidikene loogikat ka juurde. No ma arvan et 350 cc ja 500+cc tsiklite bensupaagid peavad ju erinevad (ka erinevate kinnitustega) olema! ...ja paak ning paagijalad käivad mul küll ideaalselt omavahel kokku - siit ka ülejäänud loogika.
...ja minu jaoks on see piisavalt veenev. Tõde on see et kui kellelgi selle kontrollimise vajadus ületab raha säilitamise tungi, siis ega seda saa talle ju keelata

Ka teema algataja poolt alguses lisatud viites olevates kirjeldustes on öeldud et täht G lisati raaminubrisse alates 1937 tähistamaks Square Four ja Supersport tsikleid.