01-01-2013, 18:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2013, 14:59 PM ja muutjaks oli kriminaalid.)
Viimased päevad on kõik garages veedetud ja edusammusid on silmaga näha.
Raamil vedasime kõik trossid ja elektisüsteemi ära. Teatavasti jooksevad kõik asjad raami seest ning nipitamist ja katsetamist oli.
![[Pilt: dsc0085ilb.jpg]](http://img849.imageshack.us/img849/1166/dsc0085ilb.jpg)
Siis kokkupanemise käigus tuli idee, et mootori jaoks võiks stendi teha, kus enne raami peale tõstmist asi enam-vähem timmi panna. Tagantjärgi mõeldes oli see kuradima hea idee, sest raami vahel oleks seda siblimist niivõrd palju olnud ja värv oleks kindlasti kahjustada kuidagi saanud. Praegu on hea ohutu majandada ning pääseb igale poole lihtsasti ligi.
![[Pilt: dsc0088bh.jpg]](http://img27.imageshack.us/img27/1281/dsc0088bh.jpg)
![[Pilt: dsc0089vf.jpg]](http://img818.imageshack.us/img818/9092/dsc0089vf.jpg)
Esimese käivitusega sai selgeks, et originaal karpaga võib vareseid pilduda. Seejärel sai silindris kõik kanalid ka dremeliga üle käidud, st suurendatud neid ning valujäägid eemaldatud. Lisaks sai sinna monteeritud 22mm Mikuni. Asi paranes tunduvalt. Siin sees on 90 düüs.
http://www.youtube.com/watch?v=nWyuj9SI1EU
Tulevikus on plaanis sinna alla voolida ka vastavalt mootori karakteristikutele sobiv resonaator. Kõik need muudatused on vaid selleks, et asi vähekenegi töötaks, sest sellise kubatuuri kohta on ju võimsust ülimalt vähe. Samas saan aru ka sellest, et tegu on üle 50 aastase vene imega. Kui keegi vanatehnika patrioot praegu seda postitust loeb ja vaatab, mida siin tehakse, siis ei tasu väga vihane olla. Kui mul kunagi musta numbri isu tuleb, et seda taotlema hakata, saab kõik originaal jupid tagasi peale pandud ja ongi nagu tehasest. Vjatka mootoreid on mul aastate jooksul kogunenud ca kümmekond.
Järgnevate päevade jooksul on plaan veel mootorit stendis katsetada, erinevaid düüse proovida ja süüdet näppida. Lähiaeg lendab raami vahele ka. Paari päeva jooksul peaksin paunad ja porika kätte saama, siis saab esihargi samamoodi ette panna. Lõpusirge paistab.
Head uut ja teguderohket aastat ka teile!
Raamil vedasime kõik trossid ja elektisüsteemi ära. Teatavasti jooksevad kõik asjad raami seest ning nipitamist ja katsetamist oli.
![[Pilt: dsc0085ilb.jpg]](http://img849.imageshack.us/img849/1166/dsc0085ilb.jpg)
Siis kokkupanemise käigus tuli idee, et mootori jaoks võiks stendi teha, kus enne raami peale tõstmist asi enam-vähem timmi panna. Tagantjärgi mõeldes oli see kuradima hea idee, sest raami vahel oleks seda siblimist niivõrd palju olnud ja värv oleks kindlasti kahjustada kuidagi saanud. Praegu on hea ohutu majandada ning pääseb igale poole lihtsasti ligi.
![[Pilt: dsc0088bh.jpg]](http://img27.imageshack.us/img27/1281/dsc0088bh.jpg)
![[Pilt: dsc0089vf.jpg]](http://img818.imageshack.us/img818/9092/dsc0089vf.jpg)
Esimese käivitusega sai selgeks, et originaal karpaga võib vareseid pilduda. Seejärel sai silindris kõik kanalid ka dremeliga üle käidud, st suurendatud neid ning valujäägid eemaldatud. Lisaks sai sinna monteeritud 22mm Mikuni. Asi paranes tunduvalt. Siin sees on 90 düüs.
http://www.youtube.com/watch?v=nWyuj9SI1EU
Tulevikus on plaanis sinna alla voolida ka vastavalt mootori karakteristikutele sobiv resonaator. Kõik need muudatused on vaid selleks, et asi vähekenegi töötaks, sest sellise kubatuuri kohta on ju võimsust ülimalt vähe. Samas saan aru ka sellest, et tegu on üle 50 aastase vene imega. Kui keegi vanatehnika patrioot praegu seda postitust loeb ja vaatab, mida siin tehakse, siis ei tasu väga vihane olla. Kui mul kunagi musta numbri isu tuleb, et seda taotlema hakata, saab kõik originaal jupid tagasi peale pandud ja ongi nagu tehasest. Vjatka mootoreid on mul aastate jooksul kogunenud ca kümmekond.

Järgnevate päevade jooksul on plaan veel mootorit stendis katsetada, erinevaid düüse proovida ja süüdet näppida. Lähiaeg lendab raami vahele ka. Paari päeva jooksul peaksin paunad ja porika kätte saama, siis saab esihargi samamoodi ette panna. Lõpusirge paistab.
Head uut ja teguderohket aastat ka teile!
