03-01-2013, 01:11 AM
(29-02-2012, 11:33 AM)loonik Kirjutas: Plaanin endale ebay.de-st soetada asjalikuma värvipüstoli. Seni olen saanud tööd tehtud 20 aastat vana Tšehhoslovakkia püssiga. Peagi vaja taas üks auto üle värvida. Kuna aga tänapäeva värvid on mõeldud vedelamalt pealekandmiseks siis Tšehhi Kovofiniš RD14 2,0 mm düüs jääb ehk suureks.
Lugesin veidi netiavarusi ja tundub, et hea valik kasutatuna ostes oleks Sata LM2000 (düüs 1,3 või 1,5 mm) tüüpi värvipüstol. Süvenedes selgus, et on olemas LM2000 HVLP ja LM2000 RP tüüp. Erinevus on neil väga väike. Tundub, et RP-l võib 0,5 atm suuremat rõhku kasutada. Pidi kiirem katja olema. Kas jääb siis ka ilusam pind? HVLP-l värvikulu aga väiksem. Tolmutab veidi vähem. http://www.kawanlama.com/pdf/0910.pdf
Nüüd küsimus, et oskab keegi kogemuste põhjal soovitada HVLP või RP?
(29-02-2012, 11:33 AM)loonik Kirjutas: Plaanin endale ebay.de-st soetada asjalikuma värvipüstoli. Seni olen saanud tööd tehtud 20 aastat vana Tšehhoslovakkia püssiga. Peagi vaja taas üks auto üle värvida. Kuna aga tänapäeva värvid on mõeldud vedelamalt pealekandmiseks siis Tšehhi Kovofiniš RD14 2,0 mm düüs jääb ehk suureks.Ma arvan et proovi ära see hvlp püss , säästab värvi ja tarbib vähem õhku eriti kui kompressor mannetu. Tulemuse määrab ikkagi püssist kinni hoidja.
Lugesin veidi netiavarusi ja tundub, et hea valik kasutatuna ostes oleks Sata LM2000 (düüs 1,3 või 1,5 mm) tüüpi värvipüstol. Süvenedes selgus, et on olemas LM2000 HVLP ja LM2000 RP tüüp. Erinevus on neil väga väike. Tundub, et RP-l võib 0,5 atm suuremat rõhku kasutada. Pidi kiirem katja olema. Kas jääb siis ka ilusam pind? HVLP-l värvikulu aga väiksem. Tolmutab veidi vähem. http://www.kawanlama.com/pdf/0910.pdf
Nüüd küsimus, et oskab keegi kogemuste põhjal soovitada HVLP või RP?