18-04-2002, 15:38 PM
Kõhe on seal kabiinis küll algul, mul õemees mõõdab maanteid Renault Magnumiga,sellel on kabiin veel eriliselt kõrge, põrand täiesti sile ja ruts-kaheksakümnene mees saab püstigi seista. Konks selles, et kabiin seisab nelja õhkpadja peal, mistõttu ta konarustes-pööramistel kõigub tugevasti ja minuarust täiesti loogikavastaselt, pidevalt on tunne, et nüüd kohe kukub pealt ära kogu kupatus.
Maanteel on jälle teine jama- kaasistuja ees on armatuurlaud praktiliselt olematu kõrgusega (ei ulatu põlvedenigi) ja et auto on toodud Norrast, kus (õemehe väitel vähemasti) EI TOHI rekkas turvavöid olla (umbes, et kui hakkad järsku kuristikku kukkuma, siis käbe välja saaks), tundub kiirus tõesti metsik- istud toolil, maapinnast kolme meetri kõrgusel, ees on poolteist meetrit õhku, siis tohutu suur klaas ja muud mitte sittagi.
Aja jooksul muidugi harjub.
Maanteel on jälle teine jama- kaasistuja ees on armatuurlaud praktiliselt olematu kõrgusega (ei ulatu põlvedenigi) ja et auto on toodud Norrast, kus (õemehe väitel vähemasti) EI TOHI rekkas turvavöid olla (umbes, et kui hakkad järsku kuristikku kukkuma, siis käbe välja saaks), tundub kiirus tõesti metsik- istud toolil, maapinnast kolme meetri kõrgusel, ees on poolteist meetrit õhku, siis tohutu suur klaas ja muud mitte sittagi.
Aja jooksul muidugi harjub.
