07-01-2013, 13:24 PM
Kadumisest.
Viibisn 1983-1985 Kaliningradis, samas juba mainitud "semjorkas" e. 167. kaardiväe motolaskurpolgus (väeosa 66426). Mingil ajal (äkki 1985 kevad?) viidi diviisi koosseisust Gvardeiskis asuv (12. ?) polk täies koosseisus osutama internatsionaalset abi Afganistani seltsimeestele. Komplekteerimine käis üle terve diviisi, kuna tollal ju enamus väeosasid oli komplekteeritud rahuaja normide kohaselt, lisaks ei võetud kaasa "vanakesi" ja poliitiliselt kahtlasi elemente.
Võetavate hulka kuulus ka üks eesti poiss, kes oli jalaväeopataljoni autojuht GAZ-66-l, muu hulgas täitis ta ka pataljoni komandöri mitteametliku autojuhi ülesandeid (üldiselt kombat'ide isiklikku autojuhti polnud ette nähtud...).
No ja see mees lihtsalt "kadus ära". Umbes nädalaks, kuni rong oli läinud. Hiljem selgus, et peitis end kõrvalasuvas, kadreeritud 169-s polgus, kus tal oli tuttav. Otsiti nagu ka, ja siis kui rong oli läinud, ilmus jälle lagedale. Ilmselt oli tal oma otsese komandöriga mingi kaup, igatahes midagi ei juhtunudki, soojale maale järgi ei saadetudki.
Üks teine kadumise juhtum oli kord karauulis. Valvati polgu tehnikaparki, enamus masinaid seisis ikka garaažides, aga ka vabas õhus olid mõned tankid ja transportöörid. Karauuli vahetus tuleb, aga valves olema pidanud mägede poeg on jäljetult kadunud. Otsivad, karjuvad, kuskil pole. Ilmus välja alles mitu tundi hiljem, kui selgus, et külmetav lambakarjus oli pugenud tanki sooja, tõmmanud luugid kinni ja maganud seal rahumeeli hommikuni...
Viibisn 1983-1985 Kaliningradis, samas juba mainitud "semjorkas" e. 167. kaardiväe motolaskurpolgus (väeosa 66426). Mingil ajal (äkki 1985 kevad?) viidi diviisi koosseisust Gvardeiskis asuv (12. ?) polk täies koosseisus osutama internatsionaalset abi Afganistani seltsimeestele. Komplekteerimine käis üle terve diviisi, kuna tollal ju enamus väeosasid oli komplekteeritud rahuaja normide kohaselt, lisaks ei võetud kaasa "vanakesi" ja poliitiliselt kahtlasi elemente.
Võetavate hulka kuulus ka üks eesti poiss, kes oli jalaväeopataljoni autojuht GAZ-66-l, muu hulgas täitis ta ka pataljoni komandöri mitteametliku autojuhi ülesandeid (üldiselt kombat'ide isiklikku autojuhti polnud ette nähtud...).
No ja see mees lihtsalt "kadus ära". Umbes nädalaks, kuni rong oli läinud. Hiljem selgus, et peitis end kõrvalasuvas, kadreeritud 169-s polgus, kus tal oli tuttav. Otsiti nagu ka, ja siis kui rong oli läinud, ilmus jälle lagedale. Ilmselt oli tal oma otsese komandöriga mingi kaup, igatahes midagi ei juhtunudki, soojale maale järgi ei saadetudki.
Üks teine kadumise juhtum oli kord karauulis. Valvati polgu tehnikaparki, enamus masinaid seisis ikka garaažides, aga ka vabas õhus olid mõned tankid ja transportöörid. Karauuli vahetus tuleb, aga valves olema pidanud mägede poeg on jäljetult kadunud. Otsivad, karjuvad, kuskil pole. Ilmus välja alles mitu tundi hiljem, kui selgus, et külmetav lambakarjus oli pugenud tanki sooja, tõmmanud luugid kinni ja maganud seal rahumeeli hommikuni...