08-01-2013, 21:58 PM
(08-01-2013, 19:47 PM)meli666 Kirjutas:(07-01-2013, 10:26 AM)saarrand Kirjutas: ...mootor pidi võtma päris korralikult õli (seda näitab ka õli hulk, mis lõhkisest kollektorist väljub), seega tuleks peagi vaadata täpsemalt, mis seis "karul kõhus" on...
Kuidas muidu õlisurvega lood on, kui temperatuur seal 80 kraadi ringis?
Külmade ilmadega võib õliradiaatori kraanist välja ka lülitada, muidu ta sinna 80 ligi minna ei taha. Või siis mängida kapotikatte või ventilaatori õhuvoolu piiramisega.
Starteri valimisega ju miskit keerulist pole. Tsehhi Magneton on OK. Enda kahel masinal need juba kuskil 4 aastat peal.
Nüüd on saada ka mingi uuema pendiksitüübiga varianti. Võimsust 100W rohkem võrreldes vanaga.
Pildil vana ja uus tüüp.
Kas kellelgi originaal õhureguleerimse drosselketas ka olemas on? Ise tegin selle lihtsalt alumiiniumplekist, mis katab kogu ventilaatori õhuvõtuava. Et mootorit üle ei kuumutaks, panin selle 6-ste mutrite peale nii, et õhuvõtuava ja kattepleki vahele jäi ca 5-mm pilu. Samaaegselt õliradiaatori väljalülitamisega (asend "3") saab tulemuseks keskmisel koormusel ca 80 kraadi.
Oodatud siis pildid või joonis drosselketta originaalvariandist, samuti oleks huvitatud ka kapotikatte "kasukast".
Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!