09-01-2013, 14:51 PM
Gazist ainult natuke suuremad Volvod ja Mersud kaaluvad juba tühjalt paaegu samapalju kui Gaz täislastis ning oma uazimõõdus ratastega nendega murul (rääkimata põllul) kaugele ei sõida. Just Gazi suur ratas ja tema kere väiksus lubavad pugeda väga kitsastesse ja pehmetesse kohtadesse. Olen alati öelnud, et kui mahub sõiduauto, sinna ukerdab ka Gaz!
Ise ka mõelnud just w124 Mercedese mootoreid. R6 ja vast ka R5 oma 66kw-ga, miks ka mitte R4? Need mehhaaniliste pumpadega ja elektroonika- ja turbovabad (olen alati öelnud, et turbo on mootoril selleks, et sa teda remontida saaks! )
Aga kuidas neid Gazi käigukasti otsa pookida - vot see on juba keeruline teema.
Ma arvan et sobiks ka teised nõrgemad sõiduautodiislid.
Vaevalt, et tavalises korras (kehva ilmaga lonkav, kõik küünlad erivärvi, võibolla nukkvõlli nukad juba tehasepoolt valedes kohtades jne) kuidagi töötav Gazi mootor lubatud 85kw välja toodab. Ma muidugi ei kujuta ette, mis jõud avalduvad sealt bensumootorist madalatel pööretel aga reaalselt on selline Gaz võimeline täiesti vabalt sõitma tühikäigust natuke kõrgemate pööretega. Kõik 90 kraadi kurvid saab sõita hooga neljanda käiguga või peaaegu maha pidurdamisel kolmandaga. Tagurdamised saab kõik tehtud tühikäigul tiksudes. Kas tõesti on see orignaalmootor nii sitke vedamisega või siiski ei vajatagi liikumiseks nii suuri kilovatte?
Max kiirusest 60-70 oleks kah küllalt, nagunii ainult linnasõidud.
Ega sel Gazi enda mootoril mittemidagi olulist viga pole - töötab ilma sekkumiseta aastaid, andestab tema unarusse jätmise, käivitub ja töötab ikka edasi, ainult et see meeletu bensukulu...
Ise ka mõelnud just w124 Mercedese mootoreid. R6 ja vast ka R5 oma 66kw-ga, miks ka mitte R4? Need mehhaaniliste pumpadega ja elektroonika- ja turbovabad (olen alati öelnud, et turbo on mootoril selleks, et sa teda remontida saaks! )
Aga kuidas neid Gazi käigukasti otsa pookida - vot see on juba keeruline teema.
Ma arvan et sobiks ka teised nõrgemad sõiduautodiislid.
Vaevalt, et tavalises korras (kehva ilmaga lonkav, kõik küünlad erivärvi, võibolla nukkvõlli nukad juba tehasepoolt valedes kohtades jne) kuidagi töötav Gazi mootor lubatud 85kw välja toodab. Ma muidugi ei kujuta ette, mis jõud avalduvad sealt bensumootorist madalatel pööretel aga reaalselt on selline Gaz võimeline täiesti vabalt sõitma tühikäigust natuke kõrgemate pööretega. Kõik 90 kraadi kurvid saab sõita hooga neljanda käiguga või peaaegu maha pidurdamisel kolmandaga. Tagurdamised saab kõik tehtud tühikäigul tiksudes. Kas tõesti on see orignaalmootor nii sitke vedamisega või siiski ei vajatagi liikumiseks nii suuri kilovatte?
Max kiirusest 60-70 oleks kah küllalt, nagunii ainult linnasõidud.
Ega sel Gazi enda mootoril mittemidagi olulist viga pole - töötab ilma sekkumiseta aastaid, andestab tema unarusse jätmise, käivitub ja töötab ikka edasi, ainult et see meeletu bensukulu...