10-01-2013, 21:44 PM
Tuletame vahepeal meelde, milline "jõujaam" seal kapoti all tehasest lahkudes oli:
võimsus - 86,4 kW@3200 p/min;
max pöördemoment - 290 Nm pööretevahemikus 2000...2500;
litraaž - 4,75;
mass - 250 kg;
masskoos siduri ja käigukastiga - 335 kg.
Ehk numbrite valguses üks väga hädine asi tänase mõõdupuu järgi.
Ainsaks eeliseks on madal surveaste (6,7), mille tõttu peaks suutma põletada kõike, mis karburaatoris lenduma ja sädemest süttima nõus on.
Igasuguste traktoridiislite peamsieks takistuseks saab peaülekanne, mille tõttu jääb kiirus madalaks (või lähevad mootori pöörded üles). Sõiduautodiislid teevad rohkem pöördeid, mistõttu vähemalt tühi kaasik peaks küll kenasti liikluse rütmis püsima.
Ümberehituse äratasuvus on pigem kahtlane - tekkinud kütusesäästu sööb ümberehituse kulu. Kui aga asi võtta ette hobina, mis ei peagi end ära tasuma, on asjal jumet.
võimsus - 86,4 kW@3200 p/min;
max pöördemoment - 290 Nm pööretevahemikus 2000...2500;
litraaž - 4,75;
mass - 250 kg;
masskoos siduri ja käigukastiga - 335 kg.
Ehk numbrite valguses üks väga hädine asi tänase mõõdupuu järgi.

Igasuguste traktoridiislite peamsieks takistuseks saab peaülekanne, mille tõttu jääb kiirus madalaks (või lähevad mootori pöörded üles). Sõiduautodiislid teevad rohkem pöördeid, mistõttu vähemalt tühi kaasik peaks küll kenasti liikluse rütmis püsima.
Ümberehituse äratasuvus on pigem kahtlane - tekkinud kütusesäästu sööb ümberehituse kulu. Kui aga asi võtta ette hobina, mis ei peagi end ära tasuma, on asjal jumet.
