11-01-2013, 18:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2013, 18:18 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-01-2013, 18:08 PM)2715 Kirjutas: ...
Pealegi kui me selle paraolümpia mootori sinna paneme 3,5 tonnist koormat vedama on see mootor õhtuks küps kah.
...
Millisel füüsikaseadusel see väide põhineb?
Tuletame meelde, et me lähtume alukestas veekaheksast, mille resurss kapremondini oli palju?
Kui moment on võrdne ja pöördeid piisavalt, kestab ja jaksab. Kui momenti ei piisa, siis ei jaksa ja sureb ülekoormuse tõttu kähku.
Miks te seda turbot kardate? See on üks üsna töökindel vidin, mis tahab vaid head õli (päris sigulli võid ei tohiks pakkuda), kuid vastutasuks annab mootorile hoopis asisema iseloomu.
Originaalmootori turbotamine on ilmselt võimalik (tehakse ju USAraualgi), kuid ilmselgelt ebaotstarbekas (kuigi sigahuvitav).
(11-01-2013, 18:08 PM)2715 Kirjutas: ...
Selleks ongi suurtel autodel suure mahuga aeglasekäigulised mootorid mis annavad selle jõu välja püsivalt päevast päeva ja kuust kuusse.
...
Kaasik ei ole suur auto Vaid maastikukõlblik käpik.
Suurte autode puhul on ka hooldevälbad kümentets tuhandetes ja esimene tõsisem remont tehakse miljoni paremal poolel. Et järgmised kaks juurde sõita. Aga see on kaasiku kontekstis kohatu võrdlus.