14-01-2013, 11:14 AM
Mulle tundub mõistlikumana mitte mõelda tavapärase tehnika kontekstis - õlile valutum on tekitada sujuvalt suletav ava survepoolele. Seda sulgema hakates hakkab järjest enam õli pumbast mootorisse minema, kuna süsteemi rõhk tõuseb. Kui "ülevool" lõplikult sulgeda, siis saavutame suletud süsteemi.
Kaitseklapiga töötamine mõjub letaalselt nii õlile kui süsteemi tootlikkusele.
Mul kulus selle lahenduse geniaalsuseni jõudmiseks tükk aega. Nii oli lahendet näiteks klonksvaageni märki kandva MANnikese kastikallutuse süsteem - keerasid aga kraani kinni ja kast kerkis. Sai proovitud ja oli võimalik leida kraani asend, kus kast püsis töötava pumbaga vahepealses asendis.
Kaitseklapiga töötamine mõjub letaalselt nii õlile kui süsteemi tootlikkusele.
Mul kulus selle lahenduse geniaalsuseni jõudmiseks tükk aega. Nii oli lahendet näiteks klonksvaageni märki kandva MANnikese kastikallutuse süsteem - keerasid aga kraani kinni ja kast kerkis. Sai proovitud ja oli võimalik leida kraani asend, kus kast püsis töötava pumbaga vahepealses asendis.